Gekkenhuis bij de Jumbo, honderden auto's!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Gekkenhuis bij de Jumbo, honderden auto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 17:17

Jeetje, ik dacht aan het begin van de middag "even" groot boodschappen te halen bij de Jumbo. Kom ik daar, was de straat tijdelijk éénrichtingsverkeer gemaakt. Dus iedereen die het terrein daar áf moest, moest dezelfde kant op als alle andere auto's. En om het terrein op te komen, moet je eerst langs de uitgang, als je begrijpt wat ik bedoel. Het stond dus helemaal vast. Ik ben er wel opgekomen, maar het alleen mijn tank volgegooid (ook lekker goedkoop daar!) en ik ben weer weggegaan. Ik ga echt niet knokken voor een parkeerplaats. Ik ben bij de C1000 bij ons al eens een losgeslagen wijf tegengekomen, die met alle liefde haar auto in de mijne wilde boren, als haar dat die ene parkeerplaats op zou leveren... Blauw oog en waarschijnlijk had ik zelf ook klappen gehad. Dus daar heb ik geen zin meer in.

*zucht* Leve de kerst... Scheve mond Ik vind het allemaal reuze gezellig hoor, maar die toestanden de week ervoor, om je eten in huis te krijgen... Iedereen is gestresst, je moet de meest exotische dingen hebben, die natuurlijk maar 2 dagen houdbaar zijn, dus het meeste moet je echt kort van tevoren inslaan. En dan zul je net zien dat het er niet meer is, waardoor de paniek helemaal toeslaat...
Morgenochtend vroeg probeer ik het nog wel een keer. Kijken of ik dan wél fatsoenlijk de parkeerplaats op kan komen... Scheve mond

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:21

hihihi daarom eet ik buitenshuis is veel makkelijker ahahhaahhaha!
ik ben ook absoluut niet gestrest!!!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:24

Ik was vanochtend te laat op het werk, dus moest gebak halen.. Heb verdomme een half uur in de Albert Heijn gestaan voor een appel kruimelgebak!
Was ik helemaal te laat Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:45

Hmmm... ik krijg op eerste kerstdag waarschijnlijk een eter hierzo.
Ik zie de bui al hangen dat de ingrediënten die ik nodig zal hebben niet meer aanwezig zullen zijn, dus gaat San morgen maar even het één en ander inslaan. In de hoop dat dit niet al te veel tijd in beslag gaat nemen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:57

Moet je het postkantoor proberen. Een half uur in de rij staan voor een postzegel? Ik ben maar terug naar huis gefietst om nog eens door de lades te spitten. Vreselijk vind ik die drukte.

Mijn moeder is overspannen, dus voor het eten hebben we een kalkoen bestelt (die m'n vader gaat bakken) en verder doet iedereen een gang (ik het nagerecht). Niet zo ingewikkeld allemaal, daar doen we niet aan. Er zijn echt mensen die smakken geld besteden aan kerstmis, al het eten en ladingen cadeautjes.. vooral in Engeland ken ik mensen die hartstikke krap zitten, en maanden kromliggen om zich met kerst te buiten te gaan. Bizar...

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 18:01

m'n moeder ging vanochtend naar de dekamarkt, maar daar was het echt superrustig! die heeft dus lekker alles ingeslagen wat ze nodig had!
maar zaterdag was het ook een crime om de appie happie binnen te komen!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 18:08

ArwenLune schreef:
Moet je het postkantoor proberen. Een half uur in de rij staan voor een postzegel? Ik ben maar terug naar huis gefietst om nog eens door de lades te spitten. Vreselijk vind ik die drukte.

Daarom ben ik dus niet naar het postkantoor gegaan, maar naar een supermarkt voor postzegels.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132124
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:08

Sjees Scheve mond
't Is elk jaar weer feest rond deze tijd, ik gruwel er ook van hoor.
Gelukkig hebben wij in een dorp verderop een grote supermarkt (Konmar) waar genoeg parkeerplaatsen zijn en verder geen winkels in de buurt, dus dan is het nog te doen.
Elles, veel succes morgen ! Ach gut

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 08:38

ArwenLune schreef:
vooral in Engeland ken ik mensen die hartstikke krap zitten, en maanden kromliggen om zich met kerst te buiten te gaan. Bizar...

Wij zijn in Wales een keer te voet een kalkoen gaan halen omdat we ingesneeuwd waren.. maar die kalkoen moest er komen hoor! Knipoog