Mijn nieuwe aanwinst :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:55

Wij hadden een poes die Razzamatazz heette, wat zoveel betekent als Reutemeteut Haha! . Haar roepnaam was Tesje.

We hebben ook nog een Aagje en een Betje gehad, een Siepie, een Ploefje, Snotje, Pieuwtie (naar het geluid dat ze maakte Haha! ), een Dopey en een Odeurtje. Die laatste maakte altijd een snerpend geluid van een piepende deur (Oh, deurtje... *LOL* ) en op de kattenbak was het een ware stinkerd (odeurtje Haha! ).

Op stal hebben (en hadden) we Pimmetje, Kitty, Beertje, Goofy, Moedertje, Zusje, Sterretje, Spooky, Spikkel, Spotless...

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 09:49

loulou schreef:
Azraƫl !!

neej joh, zo noem je zo'n schattig katje toch nie

hij ziet er kei lief en onschulig uit, maar ook wel een beetje ondeugend.
hij moet wel een naam die bij hem past



Ik vind het juist grappig omdat het er niet bij past... Maar er komen zoveel leuke namen voorbij... morgen hak ik de knoop door wat het gaat worden!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:27

heel goede actie van jou en Griebels om het hele asielgebeuren deze kat te besparen. En het is nog een mooi beestje ook! Heel veel geluk ermee.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 10:51

Desiree schreef:
heel goede actie van jou en Griebels om het hele asielgebeuren deze kat te besparen. En het is nog een mooi beestje ook! Heel veel geluk ermee.

Thanx, dat plezier zal wel lukken denk ik Knipoog Nog 1 dagje en dan mag ze komen wennen in der nieuwe thuis!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:39

Desiree schreef:
heel goede actie van jou en Griebels om het hele asielgebeuren deze kat te besparen. En het is nog een mooi beestje ook! Heel veel geluk ermee.


Zou dat best voor al de diertjes daar willen doen. Helaas lijkt me dat onbegonnen werk.

Ik was er dinsdag, en nog ff rondgelopen. Zag ik een kei leuke en lieve hond zitten. Ik aan die baas van het asiel vragen wat dat voor iets was. Kreeg meteen te horen dat deze niet uitgegeven werd, omdat ie iets van een Pitt-bull in zich had. Ze zou dus een spuitje krijgen!
Kwaad kan ik erom worden dat door de schuld van mensen nu zulke honden een spuitje krijgen... Een kruising notabene!!!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 11:45

griebels"]
[quote="Desiree schreef:
heel goede actie van jou en Griebels om het hele asielgebeuren deze kat te besparen. En het is nog een mooi beestje ook! Heel veel geluk ermee.


Zou dat best voor al de diertjes daar willen doen. Helaas lijkt me dat onbegonnen werk.

Ik was er dinsdag, en nog ff rondgelopen. Zag ik een kei leuke en lieve hond zitten. Ik aan die baas van het asiel vragen wat dat voor iets was. Kreeg meteen te horen dat deze niet uitgegeven werd, omdat ie iets van een Pitt-bull in zich had. Ze zou dus een spuitje krijgen!
Kwaad kan ik erom worden dat door de schuld van mensen nu zulke honden een spuitje krijgen... Een kruising notabene!!!
[/quote]

Jeetje, dat is niet gaaf om te zien. En wat een vooroordelen, ze zouden bij het asiel toch beter moeten weten. Ik ken zat pitt-bull (kruisingen) die super lief en braaf zijn! Misschien voor de zekerheid niet bij een gezin plaatsen, maar verder moet daar toch een baasje voor te vinden zijn!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:49

Is bij de wet geregeld, daar kan het asiel helemaal niets aan doen.
Persoonlijk heb er geen bezwaar tegen, ik vind het heel sneu voor de hond, maar vaak komen die honden niet bij de gezelligste personen vandaan. Als je ziet wat die voor rare spelletjes met die honden uitvreten
Zo'n dier is opgevoed tot potentiele tijdbom.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:50

Tja schijnbaar mogen ze deze hond niet uitgeven. Pit-bulls mogen niet meer he. Ik had hem graag willen overnemen en een baasje in belgie ofzo zoeken. Daar mag je geloof ik nog wel zo'n hond houden, of niet?

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 12:38

griebels schreef:
Tja schijnbaar mogen ze deze hond niet uitgeven. Pit-bulls mogen niet meer he. Ik had hem graag willen overnemen en een baasje in belgie ofzo zoeken. Daar mag je geloof ik nog wel zo'n hond houden, of niet?


Je mag ze toch nog wel houden, maar er niet meer mee fokken dacht ik. En in het openbaar een muilkorf om.

Blijf het toch raar vinden dat zo'n regel ook voor een kruising geld.

(griebels is Azrael/Trien/Spookje/casper/witje/aagje al weer helemaal bijgekomen van de narcose en operatie?)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:46

griebels schreef:
[
Zou dat best voor al de diertjes daar willen doen. Helaas lijkt me dat onbegonnen werk.
!
[/quote]

Breek me de bek niet open. Ik krijg dat gevoel ook op Hedel paardenmarkt en het asiel ga ik niet meer naartoe als ik er niet bewust naartoe ga om een hond uit te kiezen. WAnt ik ga er echt werkelijk depressief weg! ik kan er niet tegen.

Wat betreft die kruising pitbull: die honden hebben al gelijk pech als ze geboren worden. Want het soort volk wat er voornamelijk op af komt, zijn geen ware hondenliefhebbers. die nemen geen hond uit liefde maar voor status en evt zelfs te misbruiken voor hun status of erger nog: voor geweld.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 12:54

Desiree"]
[quote="griebels schreef:
[
Zou dat best voor al de diertjes daar willen doen. Helaas lijkt me dat onbegonnen werk.
!
[/quote]
Breek me de bek niet open. Ik krijg dat gevoel ook op Hedel paardenmarkt en het asiel ga ik niet meer naartoe als ik er niet bewust naartoe ga om een hond uit te kiezen. WAnt ik ga er echt werkelijk depressief weg! ik kan er niet tegen.

Wat betreft die kruising pitbull: die honden hebben al gelijk pech als ze geboren worden. Want het soort volk wat er voornamelijk op af komt, zijn geen ware hondenliefhebbers. die nemen geen hond uit liefde maar voor status en evt zelfs te misbruiken voor hun status of erger nog: voor geweld.



Er zitten wel ook echte hondeliefhebbers tussen, maar inderdaad komen er ook mindere op af. Ik zal de tranen van een goede eigenaar nooit meer vergeten toen de regels werden aan gescherpt... en zijn reu dus gecastreerd moest worden...(bij zijn hond ging je met een gerust hart op de grond liggen, en het was de liefste hond die ik ooit bij de dierenarts heb mee gemaakt...)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:04

Sprintje schreef:
Er zitten wel ook echte hondeliefhebbers tussen, maar inderdaad komen er ook mindere op af. Ik zal de tranen van een goede eigenaar nooit meer vergeten toen de regels werden aan gescherpt... en zijn reu dus gecastreerd moest worden...(bij zijn hond ging je met een gerust hart op de grond liggen, en het was de liefste hond die ik ooit bij de dierenarts heb mee gemaakt...)

Precies en die mindere die gaan niet af op een shi tzu, malteser, poedel, spaniel of andere kleine rassen. En die gaan ook niet af op een herdershond (is niet stoer genoeg, de kaken zijn niet breed genoeg), die willen alleen zo'n soort hond hebben, om de foutste motieven die je je maar voor kunt stellen. En zulke mensen moesten maar beter helemaal niet aan honden beginnen.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 13:06

Desiree"]
[quote="Sprintje schreef:
Er zitten wel ook echte hondeliefhebbers tussen, maar inderdaad komen er ook mindere op af. Ik zal de tranen van een goede eigenaar nooit meer vergeten toen de regels werden aan gescherpt... en zijn reu dus gecastreerd moest worden...(bij zijn hond ging je met een gerust hart op de grond liggen, en het was de liefste hond die ik ooit bij de dierenarts heb mee gemaakt...)

Precies en die mindere die gaan niet af op een shi tzu, malteser, poedel, spaniel of andere kleine rassen. En die gaan ook niet af op een herdershond (is niet stoer genoeg, de kaken zijn niet breed genoeg), die willen alleen zo'n soort hond hebben, om de foutste motieven die je je maar voor kunt stellen. En zulke mensen moesten maar beter helemaal niet aan honden beginnen.
[/quote]


En wie zijn daar dus de duppe van...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:25

ja, de honden altijd weer! Als die mensen nu de dupe waren geweest had ik er niet mee gezeten! dan was het "eigen schuld dikke bult"!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 13:27

Desiree schreef:
ja, de honden altijd weer! Als die mensen nu de dupe waren geweest had ik er niet mee gezeten! dan was het "eigen schuld dikke bult"!


En de goede eigenaren!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:33

De honden!!! En de baasjes die er wel goed voor zijn. Je mag zo'n hond geloof ik wel hebben, maar niet verkopen etc.. dus toch afmaken.

Met die kleine gaat het goed, is alweer aan het spelen. Morgen is de grote dag. Ik heb een kleedje voor de verwarming liggen waar ze gelijk op ging liggen, ook al zat daar de geur van mijn katten in... Wil je dat ik die meegeef zodat ze iets van zichzelf heeft... iets vertrouwds???

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 13:53

griebels schreef:
De honden!!! En de baasjes die er wel goed voor zijn. Je mag zo'n hond geloof ik wel hebben, maar niet verkopen etc.. dus toch afmaken.

Met die kleine gaat het goed, is alweer aan het spelen. Morgen is de grote dag. Ik heb een kleedje voor de verwarming liggen waar ze gelijk op ging liggen, ook al zat daar de geur van mijn katten in... Wil je dat ik die meegeef zodat ze iets van zichzelf heeft... iets vertrouwds???

fijn dat het alweer goed gaat OK dan! !

Als je het kleedje kan missen is dat voor haar misschien wel fijn. Ik kan het altijd nog weer een keer terug geven als ze hier helemaal thuis is.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:12

Ok ik zal het meegeven, ongewassen vanwege de vertrouwde geur. Ik hoef het niet speciaal terug hoor, heb er meerdere...

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:17

Moby is ook een leuke naam voor een poes

juval

Berichten: 13213
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:30

spannend, morgen de grote dag. Hoe ga je der noemen? ben je daar al uit? ik ben nog steeds voor Griebels.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:04

Ik heb een ook een witte alleen een kater (nog wel)en die heet Kido en een drukte maker dat het is

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:15

Wat een schatje zeg!!!!!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:55

Mizz_mol schreef:
Moby is ook een leuke naam voor een poes

Ik vind Moby ook wel wat hebben ja, zit me ook suf te piekeren hier maar heb geen goede ingeving vandaag!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:38

Kido schreef:
Ik heb een ook een witte alleen een kater (nog wel)en die heet Kido en een drukte maker dat het is


He ik heb ook een Kido gehad. Zo'n Whiskas katje met een rood streepje op haar hoofdje... Heb ik weggedaan naar een boerderij. Ze wilde perse naar buiten en ik kan haar dat niet bieden in mijn buurt. Moeilijk mee gehad, maar beter voor de poes geweest...

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:16

hoe heb je het poesje nou genoemd uiteindelijk?