Nigel z'n versie van Roodkapje!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 17:07

Heeft ie op school bij een project meegekregen, vandaag ook in het bos bij het huisje van grootmoeder geweest!

Dit is zijn sublieme versie van Roodkapje:
Ik begin ergens halverwege:
" Wat heb je grote oren..jaha..daar kan ik je goed mee zien!"
ik:"Zien...met oren???"
hij:"Nee joh..ik zei ook horen!"
ik" O, ik verstond zien, gek he?"
hij:" Ja, want ik zei horen. "
dan:" Ze kwamen bij het huis van GROTE MOEDER en daar lag dus opeens de wolf in grote moeders kleren en met grote moeders mutsje op. Hij had een hele dikke buik.
DE JARIGE Haha! sneed met een mes zo die buik open en toen kwamen roodkapje en grote moeder eruit.
(je kon mij opdweilen, dus hij was beledigd:" Daar hoef je niet zo om te lachen hoor, dat doet hardstikke zeer!")
Daarna moest DE JARIGE stenen in de buik van de wolf doen. Toen ging de wolf drinken uit de put en hij was zo ZWART dat hij erin viel. Hij is nooit meer teruggekomen.
ik:" O, jee, dus hij is dood?"
hij...verbaasd over zoveel domheid..:" Nee suffie, hij zit heel erg in de put!"

Natuurlijk heb ik even aan zijn juf gevraagd of bij hun op school alle jarigen van die lugubere dingen mogen doen!

Groetjes Suzanne

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:03

Heerlijk he, die verhalen van die kinderen. ik zat vanmiddag met die van mij (4 en 6) in de auto en we hadden het over collecteren.
Ik dus uitgelegd dat dat geld inzamelen was voor goede doelen. Voorbeeld brandwonden, kanker (opa is verleden jaar aan kanker overleden, dus dat spreekt heel erg aan) en dierenbescherming.
Jongste zit daar nog eens over na te denken en zegt Ja en ook voor de bomen als ze alle blaadjes verliezen, dan kunnen ze nieuwe kopen.
Daar moeten we ook centjes voor geven he mam???

Heerlijk die kinderlogica Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:22

Hahahahaha, mijn kind ging spelen...had hij verteld dat hij vrijdag jarig is en een vliegtuig krijgt Lachen hoe hij daarop komt????????
Hij dacht dus echt dat hij vrijdag jarig is?????
Hij is 26 mei jarig!!

Kom ik langs een anders vriendjes huis met ophalen, zegt zo'n jongetje, 'kijk de moeder van maarten'....
'ik dacht dat Maarten vandaag bij mij kwam spelen'

Vaag...wilden ze weten waar ik hem op ging halen...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:38

hahaha ik heb me weer kostelijk vermaakt met jullie verhalen. Als je er nog meer hebt.....laat maar komen

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 19:04

Er schiet me nog een leuke van mijn oudste te binnen.
Ze was net 5 denk ik, werd ik door de juf gevraagd of ze me iets mocht vragen, ze vond het wel heel vervelend om te vragen maar Danielle had verteld dat haar vader niet meer bij haar woonde, maar in Spanje.
Was dus echt helemaal niet zo, maar Danielle had er een heel verhaal over verteld, waarom dat zo was en dat ze in de vakanties naar Spanje ging, naar haar vader.
Hoe komt zo'n kind daar op Verward

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 01:22

Mijn dochter van (toen nog) 10, heeft afgelopen ski-vakantie een ongeluk gehad. Ze is toen met de helicopter van de berg gehaald. Omdat die heli vol met piloten en dokter zat, konden mijn man of ik niet mee. Het duurde dus bijna een uur voordat wij beneden waren, schoenen aangetrokken hadden en in het ziekenhuis aankwamen. Gelukkig was het minder erg dan we eerst gevreesd hadden (Ze dachten dat ze een rib in d´r long had, het waren "slechts" 2 aangebroken rugwervels). In het ziekenhuis hadden ze aan haar gevraagd hoe ze verzekerd was (konden ze daar nou niet even mee wachten totdat wij er waren Verward ). Zegt die schat: "mijn papa betaalt alles cash *LOL* "!

Of toen ze nog klein was,
Ik zei ´s avonds: "Kom gaan we naar boven, uitkleden en douchen, dan kan ik je in bed gooien"
Zij helemaal in paniek: "nee mami, niet gooien, dan ga ik kapot".

Je kan je inderdaad vaak helemaal kapot lachen om die kiddos *LOL* !

PS. Nigel z´n Roodkapje versie vind ik eigenlijk leuker dan het orgineel Haha! !

_________________
Beter één paard in de wei, als tien in de stal !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-05 01:25 ]</font>

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:37

Heerlijk, die kinderverhalen!
Ik heb momenteel niet veel meer met kinderen te maken. Nou ja, mijn broer heeft twee zoons (10 maand en 2,5 jaar) waarvan de oudste ook al heel erg boevig is. Maar praten doet hij nog steeds niet veel. Ja, voor de telefoon, maar dat is niet te verstaan.