Vespa: miskoop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vespa: miskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 12:09

Nou, een weekje geleden heb ik die hele leuke Vespa gekocht.
Meteen dat ik ermee wegreed stond ik een keer of 6 stil. Ik dacht nog, ach dat ding heeft een tijd stil gestaan en zal wel even doorgesmeerd moeten worden. Zondag hield ie er helemaal mee op en maandag heb ik hem laten ophalen door Het SCootertje, scooterwinkel.
Daar heeft ie een week gestaan en het kostte me €98. Gisteren dat ding opgehaald, wil ik vandaag naar de verzekeringsagent rijden om hem te verzekeren voor €100, houdt ie er weer mee op.

Toevallig had ik hem nog niet betaald (mensen vroegen er €400 voor) maar ik breng hem nu dus mooi terug. Kan me niet schelen of ze gaan zeuren of niet, ik ben het helemaal zat. En nu zit ik dus mooi zonder vervoersmiddel Huilen

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:27

Ik woon wel wat ver weg, maar ik heb voor hetzelfde geld een Tomos snorbrommer van 2 jaar oud staan! (en ik heb er nooit problemen mee gehad)

In ieder geval veel succes met het terugbrengen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:54

dan heb je er dus al bijna € 100,- ingestoken.
pfffft Ik zou ook blij zijn als ik er vanaf was....

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:23

Bewaar desnoods de rekening van het scootertje en laat dat van de prijs afhalen!
Zeg dat je de vespa wel wil hebben maar dat ze hem eerst in orde moeten maken en anders van de koop afziet!
Vraag dan de 98 euro ook terug!
Groetjes en suc6 ermee van Lundi

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:25

Meteen terugbrengen idd!! Heb ook ooit eens zo'n k*lereding gekocht. Wilde het maar niet blijven doen, eindeloos reparaties. Waarschijnlijk is het ding helemaal versleten & alleen te redden met algehele revisie. Voor het geld dat je daaraan kwijt bent, kun je een gloednieuw, supersonisch crossmonster kopen!

Succes met zoeken naar een goeie...