Jack Sparrow !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:37

Nou als jullie eens interviews willen zien of lezen, je bent welkom Knipoog
Misschien kunnen we een keer een Deppavond organiseren?

Tja, ik ben nog steeds aan het verzamelen enz..ik doe het al 8 jaar. En heb ondertussen een behoorlijk mooie verzameling al zeg ik het zelf. En ook aardig wat waard Knipoog
Maar ik ben niet zo'n freak die er alles aan doet om hem te ontmoeten (ben alleen maar bang dat hij tegenvalt Scheve mond ) en ik geloof ook heus niet dat ik ooit met hem zal trouwen enz...(niet meer, dit dacht ik toen ik 11 was Bloos )

Nee, hij is gelukkig met zijn vriendin en kinderen, schitterend toch?!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:40

Precies....

Enne als we een deppavond organiseren... kom ik zeker weten langs! Moeten we echt doen!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:42

SweetTinka schreef:
kwa uiterlijk vind ik hem ook in PotC het beste uitzien (al ziet ie verder ook oke uit hoor), maar het acteren vind ik in iedere film echt geweldig. En meer info over de film zou ik ook wel willen Haha! dus tips zijn welkom Haha!


Ik moet zeggen dat ik Johnny Depp nu pas ben gaan ontdekken zegmaar, in welke films speelde hij nog meer en als welk karakter? Misschien doet dat mijn geheugen wat opfrissen

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:44

SweetTinka schreef:
Precies....

Enne als we een deppavond organiseren... kom ik zeker weten langs! Moeten we echt doen!


Hey goed idee!! maar dat moeten we dan doen als Pirates of the Caribbean uit is! Dan gaan we die film kijken *LOL*

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:46

Ja! Ik meld me alvast aan Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:47

Poeh alle films waar hij in heeft gespeelt?

Hier zijn de 2 grootste fansites:

www.johnnydeppfan.com

www.johnnydeppzone.com

hier is meer dan genoeg info te vinden!!

Ik heb aardig wat films op video en DVD. Ook een sex/comedie waar hij naakt in te zien is Bloos!
Hij was hier een jaartje of 20!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:49

dan gaan we die ook kijken! Haha!

Maar vind jij het idee ook oke antoinette? (want we zitten hier wel wat af te spreken... haha)

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:53

hehe mensen die interesse hebben en ideetje hebben, PB 1 mij of sweettinka even!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:57

Ja tuurlijk, was mijn idee toch? Haha!
Ik wil ook PB's Schijnheilig

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:58

ok Knipoog Antionette, heb je msn? dan kunnen we misschien met zijn 3en wat verzinnen Haha! btw, voor degenen die mee willen doen, pb antionette sweettinka of mij! groetjes

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:59

Leuk - Johnny over Captain Jack Sparrow:

"Did you have as much fun as it looked like you were having?"

"More. It was criminal. ... It was a ball. I mean, it was just a ball. Hard work, certainly, really hard work. Physically, very demanding, taxing. Worked a lot of hours. There were sort of burnout days and weeks, but every day was a gas being the guy. I mean, I loved every second being Jack Sparrow. I just loved it."

Pirates of the Caribbean interview, SciFi.com, June 2003

(als het aan hem ligt komt er dus wel een vervolg geloof ik...)

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 00:00

Haha! laat maar komen!!!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 00:26

:S laat net een paar fotos van Jack Sparrow zien en aan het einde stond een fot van Will turner... De hele tijd zegt ze niks, kom ik bij de foto van Orlande Bloom "hey wat een lekker ding" zegt ze
Flauw he

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:34

DON'T FORGET ME!!! Ik ben ook een enorme fan, ja ja al 4 jaar! IK WIL OOK MEE DOEN!!!

Ik vind pirates een hele goede film, maar zelf vind ik van hem nog altijd Benny and Joon, Don Juan Demarco en Donnie Brasco het beste Tong uitsteken

Trouwens het verhaal van dat in elkaar slaan is best overdreven. Dit was toen hij en vanesa (zijn vriendin) vierde dat ze in verwachtring waren, en toen waren ze in een restaurant aan het eten. Toen er buiten papazzi stond is Johnny eerst beleefd gaan vragen of ze hun voor 1 dag met rust wilden laten en geen foto's wilde maken etc. Toen bleven ze doorgaan, en heeft johnny een stok gepakt en er 1 op zijn vingers getikt, thats it...

Johnny is gewoon top, mar ik ben alleen wel iemand die plaatjes verzameld en de kamer vol met posters hangt Knipoog

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 00:39

hehe ok, heb je toevallig nog meer plaatjes? en wil je die even op deze site zetten als dat kan? btw, ik zal een lijstje maken in mijn profiel morgen met de namen van de mensen die mee willen doen Lachen ideeen zijn welkom!!!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:46

plaatjes? wat voor plaatjes? een van min favouriete foto's staat in mijn profiel Knipoog maar verder, jeetje, het zijn er zoveel... ik moet er trouwens nog wel eentje kwijt, die plaats ik zo wel, die stond een paar weken terug op de voorkant van een van de fansites!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:48

Afbeelding


cpool he! Deze heb ik ook als 1 van de achtergronden in mijn msn!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 00:50

idee! Wat dachten jullie van een depp marathon! Dan zoeken Antoinette en ik een stel films uit waarvan wij vinden dat verse deppfans die ZEKER moeten zien! en dan gaan we de hele dag johnny films kijken! is dat geen leuk idee!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 00:58

ohw cool, goed idee!!! en uiteraard dan POTC he, mijn vader werkt in het spant, misschien dat ik daar nog wat mee kan regelen Haha! ennuh, betreffende de marathon... ik zie een marathon als de hele nacht doorgaan!!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 01:03

ja ja ok, maar dan moeten we wel vroeg beginnen hoor Tong uitsteken want zijn beste films Tong uitsteken dat zijn er nogal wat Tong uitsteken en ja vooruit POTC dan ook maar, maar geloof mij, potc is ECHT niet zijn beste film hoor !

Misschien is het slim om bij boktmeetings een topic te openen over Johnny Depp movie marathon! kijken of er een beetje interesse voor is! maar misschien is het dan wel beter om eerst een plan te maken, en dan vooral met wanneer en welke films, want anders krijg je daar ruzie over.. maar als het mag... als depp fan, wil ik ook graag mee doen in de organisatie Knipoog ik en antoinette weten immers ALLES van johnny Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 01:13

hehe ik vind het goed, laten we eerst een plan bedenken, dan gaan we er een topic over openen, ik gooi je even in mijn msn Knipoog spreek je

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 01:14

zou je je msn-adres willen geven Verward

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 01:21

ik heb je ge pb't

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 15:37

thanx Lachen je staat in mijn msn, hey maar weten jullie misschien waar de film is gemaakt? Ik heb begrepen ergens op de Caribbean toch... Maar ik wil weten welk(e) eiland(en)!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:59

hij speelt echt zo goed in de film!! Hij kijkt af en toe zo lollig uit zn ogen. Maar ik ga toch voor orlando Haha!