Tuinmeubels van Hartman:nog moeilijk aan te komen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Tuinmeubels van Hartman:nog moeilijk aan te komen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 15:08

Tsk... drie jaar terug besloten wij eens wreed te investeren in tuinmeubelen. Mooie Hartman-set gekocht, in de kleur "sandstone" (geel). Meteen genoeg kussens erbij, want volgend jaar zijn die weer uit de collectie en we wilden er tzt wel een paar stoelen bij hebben. Maar toen niet te veel, want die rommel is duur zat! Ik kreeg al haast een hartverzakking toen we bij de kassa stonden... Na een half jaar kocht ik nog een bankje erbij. Kussen was al niet meer te krijgen... Frusty Na een halve middag bellen had ik een dealer gevonden die nogal "close" was met zijn vertegenwoordiger, en die heeft nog een kussen kunnen laten maken. OK dan!
Nu hebben we een grotere tuin en is er wel geld om een paar stoelen bij te kopen. Dacht je dat je die kleur nog kon krijgen? Sterker nog, het hele model van de stoelen is eruit... Boos! Dus ik heb net bijna 30 dealers afgebeld voor restpartijtjes (niet overdreven!) en de oogst na een uur is: 1 grote stoel ergens gevonden en laten reserveren en een ander bedrijf belt me nog terug (die mevrouw dacht dat ze ze wel had zien staan).
1 stoel dus... Whèèèèèèè!!! En ik heb nu nog een kussen liggen voor een ligbed... en nog eentje voor een grote stoel.
Ik snap wel dat ze regelmatig van collectie moeten wisselen hoor... maar het is wel lastig zo!

Werken er bokkers in de tuinmeubelhandel?
Het gaat om de Ambassador en de stapelstoel (de brede) in sandstone, type Country.

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:13

Oh, dat is balen zeg!
Heb je Vivaldi in Zevenaar al geprobeerd en Huls in Doetinchem?
Ik weet niet zeker of ze Hartman verkopen maar proberen kan altijd!
Succes!

Alja

Berichten: 25633
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:37

in hoogeveen zit ook zon grote tuinmeubel handel misschien heeft hij nog wat staan???

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 18:14

Morgen ga ik weer een rondje bellen. Vanmiddag had ik er na 30 wel genoeg van... *hijg*:D Jullie tips ga ik zeker ook even nabellen! Thanks! (ik zál het toch een keer bij elkaar krijgen! Knipoog )

Jokonootje

Berichten: 4858
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:06

uhm de mazzelshop in Leeuwarden zit op het vliet zou daar ook eens heen bellen want daar hebben ze echt een brede collectie hartman tuinmeubelen ... weet zo het nummer niet 1 2 3 maar wij hebben onze collectie hartman stoelen daar weg ... het is wel even een eindje weg maar ja....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:10

De intratuin in almere heeft ook veel Hartman... ik kan me die kleur wel voor de geest halen..

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:30

OF bel naar Hartman zelf.
Hij zit hier in Enschede. Mijn vriend heeft er gewerkt..anders had ik wel iets voor je kunnen regelen, maar hij werk er dus niet meer.

Bel ze gewoon.. wie niet waag wie niet wint! Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:56

Weer een les dat je niet voor de exotisch gekleurde versie moet gaan. Of idd een heel set kompleet kopen....Het maakt niet uit wat je koopt, of het in dit geval om tuinstoelen gaat of een bestek of servies....het veranderd allemaal zo ontzettend snel...