Twee zielen, één gedachte.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Twee zielen, één gedachte.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 18:26

Hebben jullie daar ook weleens last van? Ik heb het aan de lopende band, vooral met mensen waarmee ik veel omga. Is het echt waar dat als je met bepaalde personen omgaat je een beetje hetzelfde gaat denken? Ik vind het vaak wel grappig. Zeg je allebei precies hetzelfde tegelijkertijd.. Zelfs op bokt hebben daar nog al eens mensen last van, merk ik Knipoog

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:37

Ja ik weet precies wat je bedoelt Lachen

Wat ik vooral heb, met mensen waar ik veel mee omga, of met mensen die ik weinig zie maar waarmee het gewoon klikt, dat een blik of een half woord soms al genoeg is. Dat we elkaar precies snappen en vaak dingen al doen voor de ander iets gevraagd heeft. Vind ik persoonlijk echt super

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:56

Ja dit heb ik veel met een vriendin van mij.
Dan kijken we ergens naar, kijken elkaar aan en dan weet ik precies wat zij denkt. En vaak is dat precies hetzelfde als dat ik denk.
We hebben ook precies dezelfde humor, dat is echt tof. *LOL*
Vaak liggen we samen in een deuk om niks, en andere mensen snappen daar helemaal niks van. Wel fijn zo'n vriendin! Lachen

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:59

macario schreef:
Hebben jullie daar ook weleens last van? Ik heb het aan de lopende band, vooral met mensen waarmee ik veel omga. Is het echt waar dat als je met bepaalde personen omgaat je een beetje hetzelfde gaat denken? Ik vind het vaak wel grappig. Zeg je allebei precies hetzelfde tegelijkertijd.. Zelfs op bokt hebben daar nog al eens mensen last van, merk ik Knipoog


Dát wilde ik ook net vragen... Knipoog

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:01

Zeker wel.. ik heb het vooral heel sterk met een vriendin van mij. Ze hoeft soms maar een keer te knikken en ik snap wat ze bedoelt.. en andersom ook.. Lachen

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:07

Lobje schreef:
Ja dit heb ik veel met een vriendin van mij.
Dan kijken we ergens naar, kijken elkaar aan en dan weet ik precies wat zij denkt. En vaak is dat precies hetzelfde als dat ik denk.
We hebben ook precies dezelfde humor, dat is echt tof. *LOL*
Vaak liggen we samen in een deuk om niks, en andere mensen snappen daar helemaal niks van. Wel fijn zo'n vriendin! Lachen


Haha, dat is echt erg in de klas.. wij hebben dat ook dat we om niks in een scheur liggen. De leraren worden helemaal gek door ons, we hebben ook al een keer op de gang gezeten omdat we niet meer konden stoppen.. Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:09

ja, dat heb ik best wel vaak.

Met collega's ,met vrienden, met mijn moeder en zelfs met mijn collegaatje uit australie Haha!

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:18

2 zielen, 1 gedachte, 5 minuten lol, 9 maanden wachten

Was wat mij het eerste te binnen schoot toen ik de titel van dit topic las, verder heb ik dat ook weleens met een goeie vriendin

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:38

Moonlover"]
[quote="Lobje schreef:
Ja dit heb ik veel met een vriendin van mij.
Dan kijken we ergens naar, kijken elkaar aan en dan weet ik precies wat zij denkt. En vaak is dat precies hetzelfde als dat ik denk.
We hebben ook precies dezelfde humor, dat is echt tof. *LOL*
Vaak liggen we samen in een deuk om niks, en andere mensen snappen daar helemaal niks van. Wel fijn zo'n vriendin! Lachen


Haha, dat is echt erg in de klas.. wij hebben dat ook dat we om niks in een scheur liggen. De leraren worden helemaal gek door ons, we hebben ook al een keer op de gang gezeten omdat we niet meer konden stoppen.. Haha!
[/quote]

Hahaha hoe herkenbaar! Haha!
Maar wij worden altijd samen op de gang gezet, dus daar gaan we vrolijk verder!
Echt dom van die leraar zeg

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:54

Ik heb dat heel erg vaak met een vriendin (leetje hier op bokt). We hoeven nix te zeggen om elkaar te begrijpen. Als we elkaar alleen al aan kijken weten we precies wat we denken of ergens van vinden. We zeggen ook erg vaak het zelfde Hebben eigelijk ook zo´n beetje altijd dezelfde mening. Neuh we zijn niet het zelfde he leet Haha!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:08

ik heb dat vaak met mijn vriendin ja, of precies op hetzelfde moment willen we hetzelfde zeggen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:23

Heb ik ook met mn beste vriendin maar zij is dan ook mijn wederhelft.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:34

Ja mijn moeder had dat met haar vriendin.
Ook altijd met bellen enzo.
Ook in de zomer vakantie toen ze is overleden heeft mijn moeder een aantal nachten sterk over haar gedroomt en zat nog te denken of ze haar nouw moest belllen of niet.

Je ziet maar. Lachen
Kinderen hebben dat ook vaak.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:44

Joyce schreef:
Ik heb dat heel erg vaak met een vriendin (leetje hier op bokt). We hoeven nix te zeggen om elkaar te begrijpen. Als we elkaar alleen al aan kijken weten we precies wat we denken of ergens van vinden. We zeggen ook erg vaak het zelfde Hebben eigelijk ook zo´n beetje altijd dezelfde mening. Neuh we zijn niet het zelfde he leet Haha!


Ja idd, als we dan naar elkaar kijken ofzo schieten we al in de lach dan denken we gewoon hetzelfde enzo, das echt grappig! Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 15:24

Ik heb dit echt zó vaak! Ik heb ook heel vaak dat ik weet wat iemand gaat zeggen. Bijvoorbeeld als een vriend van mij gaat dan weet ik dat al voor hij dat zegt. Echt vreemd. En met een andere vriendin is helemaal vreemd. Wij hoeven niet te praten, we kunnen zowat gedachte lezen bij elkaar. Echt raar...