3 maanden weg, wat neem ik mee??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

3 maanden weg, wat neem ik mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 15:08

Ik ga voor mn studie 3 maanden naar Engeland. Nou heb ik al een aardige lijst , en mn koffer begint ook al aardig opgevult te raken, maar zijn er nog dingen waar je niet aan denkt, maar die eigenlijk wel mee moeten? Je zal zien dat ik strax daar zit (nog maar twee daagjes en één week) en de helft vergeten ben... Haha!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:14

Zorg dat je je persoonlijke dingen vooral bij je hebt. Dus wat jij nodig hebt om blij te blijven, bijv walk-/discman met muziek, boekje waar al je vrienden iets ingeschreven hebben, adressen van iedereen etc.
De rest is altijd wel aan te schaffen (bijv vergeten onderbroeken!)

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 15:18

Die heb ik al ingepakt! Haha! De ellende is ook nog eens dat je bij Easy Jet maar 20 kg, en 5 kilo hand bagage mee mag nemen. Als ik een weekend weg ga kom ik volgens mij al aan de 10 Schijnheilig

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:33

Foto's pak ik altijd als eerste in. Van iedereen die me dierbaar is, en m'n paardje natuurlijk. Verder, muziek?
Heel veel plezier iig. Maar je zou ook wel moeilijke momenten krijgen hoor, dat je je alleen voelt. Maar meestal is dat toch wel na een dagje weg (bij mij iig), echt gaaf hoor! Op avontuur 3 maanden lang. Veel succes!
Enneh... kun je nog wel bokken daar?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:37

Drop.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:40

Kijk eens welke dingen je hier in NL dagelijks gebruikt en welke daarvan persoonlijk zijn (bijv. agenda, horloge) en welke je daar zonder problemen kunt aanschaffen of vervangen (bijv. de onderbroeken die hierboven al genoemd zijn, pennen, toiletartikelen). Maak daar eens een lijsje van en je hebt een vrij goed beeld van wat je zeker mee moet nemen en wat niet zo nodig hoeft.

Ik heb zelf ook altijd een opschrijfboekje bij me, voor dingen die me ineens te binnen schieten maar waar ik op dat moment niets mee kan omdat ik in het buitenland zit. Schrijf ze op en kijk er later terug in NL nog eens naar, je ligt dan helemaal in een scheur om de rare dingen die je destijds te binnen schoten! *LOL*

Muziek is idd iets persoonlijks wat ik ook bij me moet hebben, in de vorm van tapes of cd's (afhankelijk van of je een discman of een walkman hebt). Ik zal thuis eens kijken of ik mijn paklijstje voor Nieuw-Zeeland nog heb. Wat ga je trouwens precies doen in Engeland, en waar? Of heb je dat al ergens op Bokt verteld en heb ik dat gemist? Haha!