Wie kan goed samenvatten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Wie kan goed samenvatten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 10:07

Help!!!!

Ik ben 2 weken op vakantie en dus niet op Bokt geweest en er is meteen van alles veranderd. Er zijn verschillende fora bijgekomen, er is een actie om Bart te ondersteunen enz enz.

Wie kan een korte samenvatting geven van 2 weken Bokt want ik kan onmogelijk alles bijlezen Haha!

Oeps, laat ik eerst beginnen met iedereen een gezond en succesvol 2003 te wensen! Maak er wat moois van.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:28

Oei daar zeg je wat. Een korte samenvatting. Ehh wat schiet me te binnen een slotje op verslag Zuidbroek van Misshiss op fokkerij, het gata beter met Angel dat shetje wat was gevonden, ehhh Naomi der topic is afgesloten. Tsja ik weet het even niet zo gauw hoor. Ik zou toch maar even rondneuzen als ik jou was.

Ook een geweldig 2003 toegewenst en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:03

Wat betreft de geldactie; het komt er hier op neer, dat Bokt is enorm in GB toegenomen en Bart (en Ime) betalen het zo goed als helemaal zelf. Dat gaat zo ver dat Bart geen goede onderbroek meer in de kast heeft liggen en geen geld voor nieuwen. Sjimmy en anderen hebben eerder al gezegd van dat zij vrijwillig zouden willen doneren, en nu is er een bankreknummer bekend geworden, en mag je ook een steentje bijdragen. Wordt gewaardeerd.
De Bokt-Veiling is ook ten gunste van Bokt-draaiende-te-houden.