xColorCross schreef:LG, wat een snoepjeGoed teken dat hij alles in vrijheid toeliet
Ik ben tweede geworden met de dressuurproef
Gefeliciteerd!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Little_Gift schreef:Deze kleine kerel heeft me weer super blij gemaakt vandaag![]()
Eerste borstelbeurt ooit en dat mocht zelfs gewoon volledig in vrijheidhij ging er gewoon mega relaxed voor staan en genieten
zo trots op hem
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En zijn staartje is met 7,5 maand plots geen veulenstaartje meer![]()
[ Afbeelding ]
En nog een foto met mama![]()
[ Afbeelding ]
En de schurk uithangen met papa![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oeps betrapt![]()
[ Afbeelding ]
Die staat echt te genieten!
-> 15 euro bij de kik.
Nyaleti schreef:Fijn Bellatrix!
Ik had vrij spontaan gesolliciteerd voor een bijbaan. Vooral omdat het tof staat op m'n CV en wie weet wat de toekomst gaat brengen. Had niet verwacht dat het zou matchen kwa tijden en locatie maar een gesprek kan nooit kwaad.
Tijden en locatie kan perfect en ik ga het gewoon doen![]()
Weer wat oppakken waar m'n passie ligt ipv duf tikken op kantoor.
en gezien die kantoorbaan poedersuiker doet, vind ik het stiekem leuk dat ik kan zeggen dat ik wat erbij ga doen. Misschien werken ze dan wel mee.
chanicha schreef:Hahaha LG hij is ontploft![]()
Wat een heerlijk ding
ik noem hem hier vrijwel dagelijks ontplofte haarbal of hairy man
ben zoooooo ontzettend benieuwd wat er onder die fluf tevoorschijn zal komen deze zomer, kan echt niet wachten
xColorCross schreef:LG, wat een snoepjeGoed teken dat hij alles in vrijheid toeliet
Ik ben tweede geworden met de dressuurproef
Shenavallie schreef:Little_Gift schreef:Deze kleine kerel heeft me weer super blij gemaakt vandaag![]()
Eerste borstelbeurt ooit en dat mocht zelfs gewoon volledig in vrijheidhij ging er gewoon mega relaxed voor staan en genieten
zo trots op hem
![]()
[ Afbeelding ]
Dat neusje op de eerste foto!Die staat echt te genieten!
Bellatrix schreef:Ik ben vandaag naar 5 mg Prednison afgebouwd!
Marcella schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hiermee op de moestuin. De struik met gele bloemen mishandel ik het hele jaar door om dit formaat te houden. Narcissen in bloei.
Nyaleti schreef:Fijn Bellatrix!
Ik had vrij spontaan gesolliciteerd voor een bijbaan. Vooral omdat het tof staat op m'n CV en wie weet wat de toekomst gaat brengen. Had niet verwacht dat het zou matchen kwa tijden en locatie maar een gesprek kan nooit kwaad.
Tijden en locatie kan perfect en ik ga het gewoon doen![]()
Weer wat oppakken waar m'n passie ligt ipv duf tikken op kantoor.
en gezien die kantoorbaan poedersuiker doet, vind ik het stiekem leuk dat ik kan zeggen dat ik wat erbij ga doen. Misschien werken ze dan wel mee.