Audesta schreef:Aan de hooi prijzen. Echt. Schaken was ook leuk geweest.
En als het voor de prijs nog goed hooi was….
Hier nu al de vijfde baal op rij die gewoon slecht spul is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lieser schreef:Meer verbazing dan ergernis: de ouders van een 9-jarig jochie die naar de rechter zijn gestapt omdat hun zoontje niet meer wilde keepen en de club zich daar maar aan moest aanpassen![]()
https://www.ad.nl/binnenland/nadat-ze-h ... ~a6115396/
Cer schreef:[
Dus dat jongetje moest perse altijd keepen terwijl hij dat niet wilde? Dat is ook gek …
Konden ze niet van club wisselen?
(Als t bericht helemaal klopt dan tenminste)

) Lieser schreef:Meer verbazing dan ergernis: de ouders van een 9-jarig jochie die naar de rechter zijn gestapt omdat hun zoontje niet meer wilde keepen en de club zich daar maar aan moest aanpassen![]()
https://www.ad.nl/binnenland/nadat-ze-h ... ~a6115396/

Zebrastreep schreef:De terugvallen in de burnout. Ik wil gewoon weer normaal kunnen leven.
En dat ik denk ik ergens een beknelde zenuw heb of overbelaste spier. Misschien toch eens een fysio inschakelen. Ik zal eerst maar met de huisarts overleggen.
En natuurlijk maak ik wel stappen. Zo kan ik zonder medicatie al een maand gewoon weer slapen zonder veel onrust en heb ik de paniekaanvallen al een tijdje niet meer dagelijks.
Maar de hartoverslagen en spierspanningen en duizeligheid wil ik eigenlijk nog wel verder onderzoek naar. Soms hoop ik ergens toch lichamelijk iets en dan een pil en weer beter. Ik vind dit zeer lastig te accepteren.
Foaly schreef:Cer schreef:[
Dus dat jongetje moest perse altijd keepen terwijl hij dat niet wilde? Dat is ook gek …
Konden ze niet van club wisselen?
(Als t bericht helemaal klopt dan tenminste)
Volgens de voorzitter van de club is het beleid hetzelfde als bij andere verenigingen, en ligt dat 'verplicht keepen' genuanceerder.
Ik ken ook ouders die zich godsonmogelijk hebben gemaakt op de vereniging van hun kind, tot het punt dat het kind nog welkom was maar de ouders de toegang tot het terrein werd ontzegd. Ik kan me deze situatie dus wel voorstellen, en ik denk niet dat de club hier per se fout zit.
Geen idee waar het aan lag, maar wel jammer!