Morgenvroeg weer ochtenddienst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sabine1979 schreef:Nog een goed half uur, dan gauw na huis, kijken of ik de ogen kan open houden met de F1![]()
Morgenvroeg weer ochtenddienst
rest later teruggekeken. Wel F1 academy gekeken ‘s nachts theadora99 schreef:Nu 2/2, vind zelfroosteren echt heerlijk. 2 nachtdiensten ga ik goed op, 4 of meer wordt zwaar om terug te komen in het ritme (draai naast nachten vrijwel alleen vroege diensten), 1 vind ik eigenlijk te weinig. Vanaf 1 uur zal er weinig gebeuren tot 5 uur maar heb m’n switch mee hah
.
miereneter schreef:theadora99 schreef:Nu 2/2, vind zelfroosteren echt heerlijk. 2 nachtdiensten ga ik goed op, 4 of meer wordt zwaar om terug te komen in het ritme (draai naast nachten vrijwel alleen vroege diensten), 1 vind ik eigenlijk te weinig. Vanaf 1 uur zal er weinig gebeuren tot 5 uur maar heb m’n switch mee hah
Tien rondjes is nog knap.
Herkenbaar, dat vind ik ook een voordeel aan zelfroosteren. Ik wil max. 1 of 2 nachten draaien, precies om wat jij zegt, dan kan ik mijn ritme nog omdraaien. Nu had ik voor het zelfroosteren ook die afspraak met de roosteraar, max. 2 nachten. Verder vind ik het zelfroosteren best een puzzel om het een beetje evenwichtig te krijgen. Vooral door de overgang avond/dag en door de nachtdiensten. Ik werk 36 uur, dus niet zoveel ruimte over.
wat een nacht, hopelijk gaat dat niet het hele weekend zo