Beide paarden weien hebben hoekpalen en een dubbele paal voor de ingang. Dus de eerste 10 paken zitten er in. Er zit bewust een smal pad tussen de twee weien voor de water leiding die daar ligt. We hadden maar een halve dag dit weekend maar hopelijk kunnen we volgend weekend meer palen in. Ik had 2 elatieken met poort grepen en die waren te lang dus op maat geknipt. Ik moet dus nog een paar meer poorgrepen ophalen.

En we zijn nu echt boeren. Met de regen deze week is de gerst al uitgekomen. Hopelijk komt de geplande regen woensdag/donderdag komende week om het nog wat meer water te geven.

Ik probeer trouwens steeds fotos voor jullie te maken van inheemse dieren. Dat lukt niet altijd dus jullie mogen het deze week doen met deze twee.

Mer haar schoonvader woont 2 straten achter ons. Helaas wonen ze zelf verder. Maar dit betekend wel meer ritjes samen. Ze woont nu bijna 2 uur bij ons vandaan en straks maar iets meer dan een uur dus zeker makkelijker om samen te rijden. En we nemen dan niet onze eigen mee. Ik kan gewoon een va haar nemen en zij heeft Jazz een paar keer gereden. Schoonvader is met pensioen maar fokte palomino show ponies (Gemma de leen pony komt daar ook vandaan) hij heeft dus voldoende paddocks om vanuit daar te rijden als we dat willen zoals gister.