Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sansevieria

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 14:33

Fenny, in elk geval heel veel sterkte! :(:)

Mijn persoonlijke mening is dat iemand oma toch zou moeten aanspreken dat dit zo eigenlijk niet kan.
Wie weet hoeveel tijd jullie nog gegeven is samen, dan is juist je eigen gezin toch het allerbelangrijkste?

Je zou inderdaad van een gezonde volwassene denken dat die in staat is dat zelf te bedenken...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 14:38

FennyPower schreef:
Mijn vader is dus ziek en een van zijn laatste periodes. En heb een behoorlijke ergenis dat mijn oma zich in situaties voordwingt :'(

Waardoor ik gewoon geen gezamelijke momenten heb met mijn vader .. :(
Hoe kan ik dan mijn momenten pakken ....

Het voelt nu zo'n beetje als mijn zusje wel en ik niet omdat oma mijn plaats in neemt..
Wat betreft een dagje weg (maar 4 tickets.)

Ik gun het haar van harte hoor...
Ik zou haar aankomende zomer mee nemen naar Ludovico einaudi maar toen ik tickets had leek het haar niet mooi klinken... Zit ik nu met tickets. Dus dit valt gewoon echt even door mijn verkeerde keelgat.
Ik huil zo hard nu, ze had ook eerlijk kunnen zeggen, oh zusje gaat mee, moeder, zieke vader.. ik vind dat andere dochter mee mee moet nu het laatste moment gebroken is ..

Moeder wou haar ticket al geven aan mij, maar dat wil ik echt absoluut niet hebben! Zij en mijn zusje moeten die momenten echt nog pakken met elkaar !

Met hun vakantie kan ik ook al niet mee, en passeer ik ook om hun die kans te geven volgende week..

Ja ik voel me echt een beetje geïrriteerd maar wil hun er niet mee opzadelen.. :'(

Waarschijnlijk is nog een ticket kopen zo goed als onmogelijk of niet?
Want dit is behoorlijk oneerlijk

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 14:56

hagelslag schreef:
FennyPower schreef:
Mijn vader is dus ziek en een van zijn laatste periodes. En heb een behoorlijke ergenis dat mijn oma zich in situaties voordwingt :'(

Waardoor ik gewoon geen gezamelijke momenten heb met mijn vader .. :(
Hoe kan ik dan mijn momenten pakken ....

Het voelt nu zo'n beetje als mijn zusje wel en ik niet omdat oma mijn plaats in neemt..
Wat betreft een dagje weg (maar 4 tickets.)

Ik gun het haar van harte hoor...
Ik zou haar aankomende zomer mee nemen naar Ludovico einaudi maar toen ik tickets had leek het haar niet mooi klinken... Zit ik nu met tickets. Dus dit valt gewoon echt even door mijn verkeerde keelgat.
Ik huil zo hard nu, ze had ook eerlijk kunnen zeggen, oh zusje gaat mee, moeder, zieke vader.. ik vind dat andere dochter mee mee moet nu het laatste moment gebroken is ..

Moeder wou haar ticket al geven aan mij, maar dat wil ik echt absoluut niet hebben! Zij en mijn zusje moeten die momenten echt nog pakken met elkaar !

Met hun vakantie kan ik ook al niet mee, en passeer ik ook om hun die kans te geven volgende week..

Ja ik voel me echt een beetje geïrriteerd maar wil hun er niet mee opzadelen.. :'(

Waarschijnlijk is nog een ticket kopen zo goed als onmogelijk of niet?
Want dit is behoorlijk oneerlijk

Helaas niet nee :(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zulke gesprekken heel lastig vind om te voeren, ik weet dat ze het de afgelopen jaren ook lastig gehad heeft nadat ze haar partner verloren is.
Daarom wou ik haar meenemen , maar goed dan dit , valt me gewoon echt verkeerd ..
Het is niet eens de moeder van mijn vader. Maar van moeders kant..
Als het zijn moeder was had ik het ergens nog begrepen.

Maar ik ben gewoon ook heel goed in mijzelf niks gunnen daarin. Daarom leef ik ook erg op mijzelf dat mijn vader wel eens zegt we moeten haar niet vergeten.
Ik wil mezelf niet willen uitnodigen ergens ..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 15:01

Oh wauw

Dat is wel heel erg slecht zeg!
En echt jammer dat er geen ticket bij te bestellen valt

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 15:08

Sorry, maar dan heeft ze er op dit moment eigenlijk niets te maken.

Ik dacht dat het de moeder van je vader was. De oma dus die haar zoon gaat verliezen.
Dat maakte dat ik de situatie erg ingewikkeld vond, en verschillende standpunten kon begrijpen.
Nu ligt dat anders.

Overigens, als je dit nog totaal niet bespreekbaar gemaakt hebt, weet je ook nog niet hoe je oma (moeders zijde) er in staat.

Kan maar zo zijn dat die het heel goed begrijpt als je verteld dat je erg graag zelf wil gaan nu, gezien hoe alles er nu voor staat.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 15:41

Ik dacht ook dat het de moeder van je vader was.

Hier zou ik toch echt wat van zeggen. En dat is helemaal niet raar.

Jullie gezin hoort dan samen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 15:56

Ik vind het grof dat ze jouw plekje in beslag neemt, FennyPower.

Het is niet eens haar kind.
En je moeder mag best tegen spreken op dit punt tegen der moeder.

Jij gaat mee, niet je Oma.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 16:21

Ik wil bh shoppen. Maar ik heb zo'n kleine maat dat de meeste merken het niet dragen of ik in de tiener bhs zit. Ik wil ook gewoon met kant en alle mooie dingetjes :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 16:25

Deken lekt door...
Nieuwe shoppen. Geen zin in.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:04

Polarize schreef:
Ik wil bh shoppen. Maar ik heb zo'n kleine maat dat de meeste merken het niet dragen of ik in de tiener bhs zit. Ik wil ook gewoon met kant en alle mooie dingetjes :')

Bij Shein hebben ze leuke bh’s in kleine maatjes.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:06

Polarize, hier het zelfde probleem alleen dan aan de andere kant van de "normale" maat.
Wel eens klaar met de keus uit zwart, wit en huidskleur.
Misschien is prima donna een merk met iets wat je zoekt? Cup weet ik niet, maar ze hebben iedergeval kleine omvang. Vanaf 65 dacht ik.

Fysiek en mentaal zit ik niet op een lijn deze week..
M'n lichaam vind dat ik te veel gedaan heb, terwijl ik mentaal er juist van genoten heb.
Nu maar even rustig op de bank en morgen ook een hang dag. Hopelijk is dat genoeg rust om maandag weer wat meer te doen.
Laatst bijgewerkt door kosseh op 14-03-26 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-26 17:08

Polarize schreef:

Welke maat heb je? Superbra en AnnaDiva (online voor jou gezien je woonplaats) hebben een erg brede range aan maten, zowel vriendin met 60D/60DD en ik met 70G slagen daar.

Ik heb zelf twee BH's van Freya en een bikini van AnnaDiva Swim waar ik erg tevreden over ben.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:18

Ik moet even opnieuw opmeten om het exact te krijgen, ik had altijd 65B/70A, maar ik ben iets afgevallen en 65B is nu ook richting de ruime kant qua cup :')

@kosseh, ik had op prima donna gekeken, maar die begonnen pas bij 75B

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:45

Moet een nieuwe elektrische fiets hebben. Man wat een prijzen zeg.
2e hands is nogsteeds belachelijk duur..
Ik hoef er per dag maar 20min mee te fietsen dus voelt als zuur geld..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:50

Nyaleti schreef:

Ik dacht hetzelfde toen ik een beetje ging rondkijken.... wat een prijzen, waarom is alles zo duur?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 17:54

Moet zo nog weg en gezellig gaan doen, maar eigenlijk wil ik m'n bank en dekentje niet meer verlaten :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:32

Tancreda4 schreef:
Nyaleti schreef:

Ik dacht hetzelfde toen ik een beetje ging rondkijken.... wat een prijzen, waarom is alles zo duur?

Ik vond het ook zo vreselijk duur. Ik heb vorig jaar een oude elektrische Gazelle gekocht voor 500 euro. De accu begaf het onlangs en heb er voor 220 euro een nieuwe accu bij gekocht en ik kan hopelijk wel even vooruit. Maar als ik zie dat mensen er 3000 euro voor betalen.. koekoek, zo duur was mijn autootje nog niet. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:33

Snelweg was afgesloten dus ik stond vast. Gelukkig niet in het ongeluk zelf ik heb net een nieuwe auto.

Maar ik had net de afrit bereikt ( ik moest daar er sowieso af) en ik stond er net op ging de snelweg weer open.

Oh en al die mensen die niet file kunnen rijden en denken dat ze maar door kunnen rijden en er dan tussen drukken. Nadat ik er 6 vrijwillig had doorgelaten kon nummer 7 die wou drukken mooi wachten.

Nou ja we zijn weer thuis.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:35

Ikea op zaterdagmiddag, wat een hel :+ Overal kinderen die afgaan en iedereen heeft de spatial awareness van een kipnugget _O-

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:43

Foaly schreef:
Ikea op zaterdagmiddag, wat een hel :+ Overal kinderen die afgaan en iedereen heeft de spatial awareness van een kipnugget _O-

Oooh Dapper dat je überhaupt ging.

Ik word gieieieierend gek daar op za-mi :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:45

Nyaleti schreef:

Is het geen idee om in Duitsland of Belgie te kijken?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:46

F_T schreef:
Foaly schreef:

Oooh Dapper dat je überhaupt ging.

Ik word gieieieierend gek daar op za-mi :')

Ja het was idd mn eigen schuld. Ik wilde liever op maandag, maar dan moet ik naar de tandarts. Ik weet niet wat ik liever heb :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 18:59

FennyPower schreef:
denisesilver schreef:
Jeetje wat naar, Fenny :(:)
Heb je de mogelijkheid met je oma te praten hierover?

Nee helaas ..laat ik maar zo zeggen , ik vind het van mijzelf brutaal om daar zo over te beginnen. Ik vind dat zij zo gezond had moeten zijn om dat te bedenken. :/

Mijn moeder voelt zich hartstikke ruk nu.

Ik snap je hoor. Hier ook nogal een euvel, de ouders van mijn vader. Lees net dat het om de moeder van je moeder gaat, dan vind ik het heel terecht om er iets van te zeggen, of dat je moeder er iets van zegt. Het gaat wel om jouw vader, hè.

Ik moet zo de paarden doen en het begint me een partij te gieten :=
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 14-03-26 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 19:03

Roosch schreef:
Tancreda4 schreef:

Ik vond het ook zo vreselijk duur. Ik heb vorig jaar een oude elektrische Gazelle gekocht voor 500 euro. De accu begaf het onlangs en heb er voor 220 euro een nieuwe accu bij gekocht en ik kan hopelijk wel even vooruit. Maar als ik zie dat mensen er 3000 euro voor betalen.. koekoek, zo duur was mijn autootje nog niet. :')

Verkoper lachte me bekant uit toen ik vroeg of hij een 2e hands had staan van onder de 750 := en dan gewoon simpel, een die doet wat ie moet doen zonder poespas.

Op Marktplaats staan ze wel maar vind het tricky om zo'n groot bedrag uitgeven voor een Marktplaats aankoop.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-26 19:08

Ja, bij fietswinkels kwam ik ook zeker niet onder dat bedrag. Ik heb geluk dat mijn vriend er wel kijk op heeft en we dus samen zijn gaan kijken. De eerste was niets, de tweede (een Gazelle Impulse geloof ik) wel en dus via marktplaats gekocht. :j