Dat is best handig! Nu het verkocht kopje er nog weer terug bij, dat was ook ideaal.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Denk ook dat ze het beter zelf weer online kan zetten, anders is ze meer dan de helft weer kwijt aan retourkosten.
Contemplate schreef:Ik heb laatst voor het eerst wat kleding gekocht via Vinted. Zitten wel wat miskopen bij en beschadigde / gepilde kleding. Maar ook een heel leuk vest. Maar dat is het risico, ik heb alles gehouden. Ga niet een trui van een euro terugsturen omdat er een haaltje in zit. Alles bij elkaar ben ik nog niet zoveel kwijt als het vest nieuw had gekost. Maar ik ga nu wel wat beter kijken naar foto's
maessie schreef:Koopster met produkt waar ze niet helemaal tevreden mee was, wil nog steeds retouren, maar heeft nog steeds geen probleem gemeldDenk ook dat ze het beter zelf weer online kan zetten, anders is ze meer dan de helft weer kwijt aan retourkosten.
Heb nu Duitsland erbij is, ook al wat Eskadronsetjes mooi aan kunnen vullen
Ging hier ook niet om een groot bedrag, en was veel animo voor, dus is ook zo weer verkocht. C_arola schreef:Herkenbaar inderdaad, op die manier ook weleens miskopen gehad omdat ik in het begin niet goed keek naar de foto's. Zou je de logo niet nog zelf vast kunnen stikken?
Konstantine schreef:Ik heb iets kapots ontvangen
Ik baal behoorlijk, maar weet niet zo goed of ik het nou wil melden. Het is duidelijk niet kapot gegaan tijdens de verzending, dus verkoper heeft bewust een kapot product verstuurd.
Als ik het meld moet ik 70 bijlagen aan bewijs insturen en komt het daarna sowieso neer op retour sturen op mijn kosten en dan krijg ik over een eeuwigheid eens geld terug.
Ik neig een beetje naar houden en een 1-ster review plaatsen, maar dan krijg ik er natuurlijk ook een terug...
Zit dus een beetje in dubio nu.
...