Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daarna wel nog even laten nadrogen voor bewaren of meteen over op plantgrond. En daarna geduld hebben
De grootste nakomeling past wel maar de moederplant jammer genoeg dus niet. De plant is zeker 20 jaar oud en mogelijk ouder ook nog. En verdient wel een mooie nieuwe plek. 

Even kijken welke het gaan redden en dan wat weggeven. Heb naast die 5 Deliciosa's namelijk ook nog een Thai Con staan, 6 Monty's is me iets te enthousiast
karuna schreef:Daar lijkt het wel opdaarna wel nog even laten nadrogen voor bewaren of meteen over op plantgrond. En daarna geduld hebben
Heeft iemand trouwens plek voor die enorme clivia? Helaas past deze nergens door de grote pot.De grootste nakomeling past wel maar de moederplant jammer genoeg dus niet. De plant is zeker 20 jaar oud en mogelijk ouder ook nog. En verdient wel een mooie nieuwe plek.
Chinas schreef:Wat een bijzondere planten hierboven, zie je niet zo snel. Leuk!
Mag ik jullie om wat advies vragen? Mijn monstera Thai krijgt een prachtig mooi nieuw blad, maar de stengel is bijna volledig wit. Het volgende blad gaat natuurlijk vanuit deze witte stengel groeien, gaat het volgende nieuwe blad dan ook waarschijnlijk nagenoeg volledig wit worden? En is het dan misschien beter om dit nu al af te knippen? In de hoop dat het vervangende blad een minder witte stengel krijgt? Of is er ook kans dat het volgende blad wel voldoende groen gaat krijgen? Iemand hier ervaring mee?
[ Afbeelding ]