tamary schreef:Vraag rond in de buurt over die buren, want kan best dat het niet daar bij blijft. En dat is funest voor jullie toekomstig woongenot.
Hier ga ik in mee. Betreft niet mijn tuin, maar wel een zeurpiet die schuin boven mij woont. Moest flink verbouwen,we deden de klussen die geluid maakten voor haar al tussen 10:00 en 16:00. Moesten wat tegels slijpen, vroeg ze hoeveel nog, zeg ik 5. Brak er een dus dat werden er 6. Meteen schreeuwen vanaf d’r balkon. Na de verbouwing was het mijn hond die teveel blaft (maar mee is naar werk) toen de hond die haar kat achterna zat in mijn tuin, het weghalen van een dode boom. Laatste klacht was dat ik niet in de tuin mag komen want dan begint de hond van de nieuwe bovenburen te blaffen en aansluitend de baby te huilen. Toen ben ik even uitgevallen en sindsdien is het stil. Zij is dus echt een notoire zeurkous. Haar onderbuurman moet zijn tuin inrichten zoals zij dat wil en dat doet hij niet dus ze klaagt erover in de VVE vergadering.
Dus overal in meegaan om de lieve vrede te bewaren kan je nekken.
Waarschijnlijk hebben ze bij de vorige bewoners hun niet gekregen en gaan ze het nu bij jullie proberen. Succes ermee.