).Zijn er mensen die m al een tijdje gebruiken en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
J0anieke schreef:Ik was opzoek naar reviews van de Philips one up, maar tot nu toe niet veel meer dan 'ik heb deze' gevonden (op bokt).
Zijn er mensen die m al een tijdje gebruiken en zijn jullie er nog steeds blij mee?
echt méga blij mee, maar ik vind dat ding dus wel stinken. Ben blij dat die op zolder staat), dus ik ga daar niet aan beginnen.
(naast dat ik dus ook tapijt heb haha)
J0anieke schreef:Ik was opzoek naar reviews van de Philips one up, maar tot nu toe niet veel meer dan 'ik heb deze' gevonden (op bokt).
Zijn er mensen die m al een tijdje gebruiken en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Morrie schreef:ik heb de Philips one up 5000 en ik vind het een onding. Ik krijg het dweiltje niet schoon onder de kraan en heb er ooit 1 in de wasmachine gehad, netjes zoals erop staat maar die kwam er aan flarden uit. Die dingen zijn ook nog es erg duur. Bij mij vallen de reservoirs er regelmatig uit tijdens het dweilen, grote natte bende dus en ik vind hem erg nat dweilen. Het enige voordeel is dat ie stil is.
Gnome schreef:Ze vallen er hier ook uit als je de stok op z'n kop houdt. De bakjes moeten wel altijd bovenop zitten tijdens het dweilen. Hier geen problemen met de wasmachine tot nu toe. Zou dat gewoon proberen op 30 graden, niet in de droger. Als ze er kapot uit komen, zouden ze mij er mooi een nieuwe voor kunnen sturen.
, maar als iemand verder nog tips heeft van fijne haalbare schoonmaakschema's?
(adhd brein), dus opzoek naar een habit tracker/streak counter, maar kan eigenlijk betaalde versies vinden. weet iemand een fijne gratis (voor meer dan 3 habbits...) of, als het echt niet anders is, het liefst 1 keer betaald (geen abbo service) ImLucky schreef:ik heb een vraag.
ik loop best vast in mijn huishouden
Eerst een beetje de vraag hoe vaak nu eigenlijk wat moet - dit heb ik nu gewoon soort van overgenomen van een vriendin van mij waarvan ik het altijd zo netjes vind in huis, maar als iemand verder nog tips heeft van fijne haalbare schoonmaakschema's?
nu loop ik een beetje vast in het daadwerkelijk bijhouden en alles een "gewoonte" maken, heb geprobeert met iphone to do lijstjes, maar ik wil eigenlijk ook beetje bijhouden hoe vaak ik dingen gedaan heb/hoeveel weken hebk alle doelen gehaald, voor een beetje dopamine(adhd brein), dus opzoek naar een habit tracker/streak counter, maar kan eigenlijk betaalde versies vinden. weet iemand een fijne gratis (voor meer dan 3 habbits...) of, als het echt niet anders is, het liefst 1 keer betaald (geen abbo service)
Jindai schreef:J0anieke schreef:Ik was opzoek naar reviews van de Philips one up, maar tot nu toe niet veel meer dan 'ik heb deze' gevonden (op bokt).
Ik heb er ook eentje, nog steeds super blij mee! Makkelijk in gebruik, geen herrie en geen gesjouw met een emmer, vloeren zijn idd ook een stuk schoner. Pad gaat gewoon in de wasmachine en bij mij zijn de bakjes er nog nooit uit gevallen. En hij stinkt verder ook niet, zolang je het bakje met vies water leegt en even omspoelt na gebruik

rien10 schreef:Iemand de gouden tip voor het dagelijks schoonmaken van de inductie kookplaat? Ik kook nu een week of 3 op inductie, maar heb "de" methode nog niet gevonden.
Ik doe nu een druppeltje afwasmiddel, microvezel vaatdoen en heet water, napoetsen met een Izi clean streepvrij doek. Maar toch blijft er iets achter. Ik poets me suf.....
Petpa schreef:chanicha schreef:Ik heb ergenseen elektrische borstel besteld, wat een uitkomst
![]()
We hebben vandaag de badkamer gedaan, die is best groot, maar appeltje eitje met dat ding
Dat wil ik ook!
Heb je meer gegevens zoals merk ofzo?