, leuk antwoord in combinatie met je onderschrift, San87! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Lalidan schreef:Hoe krijg ik de outlook app op mijn laptop zo ver dat hij ook de berichten in de sub-mappen weer binnen haalt? Online staan ze wel, op mijn telefoon ook, maar dan maakt hij er altijd zo'n harrewar van met gesprekken in elkaar schuiven als je ergens op geantwoord hebt enzo. Ik wil ze gewoon weer op mijn laptop hebben, maar sinds ik mijn wachtwoord veranderd heb, heeft ie alleen de hoofd-postvanIN binnen gehaald. Daar heb ik wel alles, maar in alle mappen eronder dus niet. Help? Met het antwoord van Google kom ik er niet in elk geval (melding die ik krijg is 'maak verbinding met de server'. Euh, ja, maar, HOE DAN?!![]()
![]()
![]()
![]()
)
Heb je al bovenin geprobeerd bij Verzenden en ontvangen en dan alle groepen?
Eske_B schreef:Nog een vraag dan... waarom spreken ze op allerlei evenementen als eurovisie songfestival alles in Engels én Frans? En niet ook nog Spaans oid?

MarlindeRooz schreef:Eske_B schreef:Nog een vraag dan... waarom spreken ze op allerlei evenementen als eurovisie songfestival alles in Engels én Frans? En niet ook nog Spaans oid?
Omdat Fransen daar blij van worden.
Heel lang wilden Fransen dat Frans de gedeelde taal zou zijn. Die hebben ze helaas verloren. Vroeger was Frans wel een gangbare taal. Vooral onder de intellectuelen en de rijkeren.
_chou schreef:Je kan je beter afvragen waarom er geen Duits op het Eurovisie Songfestival wordt gesproken.
Er zijn namelijk meer mensen die Duits kunnen dan Frans (of Spaans) in Europa.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Talen_van ... 6%25%20%7C
In dit linkje die linkt naar wikipedia staat hoeveel mensen welke taal spreken. Engels staat op 1, dan Duits, dan Frans, dan Italiaans en dan pas Spaans.
_chou schreef:Je kan je beter afvragen waarom er geen Duits op het Eurovisie Songfestival wordt gesproken.
In dit linkje die linkt naar wikipedia staat hoeveel mensen welke taal spreken. Engels staat op 1, dan Duits, dan Frans, dan Italiaans en dan pas Spaans.
APCIII schreef:_chou schreef:Je kan je beter afvragen waarom er geen Duits op het Eurovisie Songfestival wordt gesproken.
Ergens is het wel jammer dat Esperanto nooit doorgebroken is als universele taal. (ik weet dat het bestaat, maar tot zover gaat mijn kennis erover ook zo ongeveer.)

thequeensmum schreef:Ik kreeg van de week een geboortekaartje van een kennisje. Tegenwoordig mag je dus beide achternamen gebruiken, die van paps en die van mams.
Kindje heet Eline Zeegers-van den Broek.
Maar als dit meisje gaat trouwen later? Bijvoorbeeld met Tim Jansen - van Deutekom.
Hoe gaan hun kinderen dan heten?
Elsje Zeegers-van den Broek- Jansen- van Deutekom?
Elsje Jansen-van Deutekom-Zeegers-van den Broek?
Of wordt er wat gekozen uit die namen?
Over de kinderen van Elsje wil ik nog maar helemaal niet nadenken![]()
Heel benieuwd hoe de regels hiervoor zijn