Oeh ik heb best wat guilty pleasures denk ik. Een hele dag stinken op de bank, met een boek en wat lekkers bijvoorbeeld.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolien87 schreef:Banjer schreef:Het nieuwste model trein van Arriva in Friesland/Groningen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heyyy da's Harlingen Haven, of niet?!
Ik vind Harlingen Haven het leukste station in Friesland, dus daar ben ik net wat vaker dan Stavoren/Sneek 
Jolien87 schreef:Banjer schreef:Het nieuwste model trein van Arriva in Friesland/Groningen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heyyy da's Harlingen Haven, of niet?!
Banjer schreef:Citaat:Weekvraag week 10
Wat is je ultieme guilty pleasure?
Dat zijn er meerdere....Witte chocomel, witte chocola, dubaireep (melk of wit)... maar ook Ghosts (serie op Netflix), SYTYCD, Make Up Your Mind, DNA Singers, Secret Duets...
En natuurlijk de allergrootste... die is niet te missen... de WINKIk zit 2-3 weekenden per maand in Fryslân, alleen om in de WINK te zitten.. en sinds de nieuwe dienstregeling rijdt ie hier ook 2 slagen doordeweeks, dus ik zit elke dag in de WINK.. ik ga dan natuurlijk even een stukje het traject op en neer...
.

marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 10
Wat is je ultieme guilty pleasure?
Lavitabella schreef:[/quote]Vraag voor EmptyWords!
Heb jij tops voor in jouw pakket?

ben heel benieuwd wat diegene ervan gaat vinden!!
waarschijnlijk di t/m do en dan neem ik het mee naar huis zodat het in het gevraagde weekend geopend kan worden. Verzenden naar het Duitse adres kan natuurlijk ook altijd, maar dit scheelt weer verzendkosten dus wilde het even laten weten