Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bienotje schreef:Excuses voor opschrijven wat iemand anders had kunnen doen. Oké, dat kan ook niet meer dus.
Ik zou als ik noodzakelijke medicijnen zoek elke link aangrijpen en contact opnemen met de (web)winkel. Er stond duidelijk aangegeven online wel voorraad. Just to be sure. Maar ieder zijn eigen manier.
Marcella schreef:De Teva 724 kauwtabletten.
Prairy schreef:Marcella schreef:De Teva 724 kauwtabletten.
https://www.holland-apo.be/teva-magnesi ... -tabletten
Belgische website maar van origine volgens mij apotheken in Noord Holland. Ik kan ze in mijn winkelwagen leggen en verzenden volgens mij, zie zo snel niks staan over leveringen niet beschikbaar, maar hoofd stuk dus kan zijn dat ik iets mis.
) lovelyfiefy schreef:Ik ben op zoek naar western laarsjes.
Gewoon voor in het alledaagse leven aan te doen, niet naar de paarden.
Hierdoor met een vrij lage hak & ik zoek met een goed voetbed, iets waar je lang op kan staan/lopen.
Hebben jullie tips voor welke dan echt aan te raden zijn?
Ik heb ook een hoge wreef, kom dus zeker niet in alle laarsjes hierdoor(of er niet meer uit)
cissy schreef:lovelyfiefy schreef:Ik ben op zoek naar western laarsjes.
Gewoon voor in het alledaagse leven aan te doen, niet naar de paarden.
Hierdoor met een vrij lage hak & ik zoek met een goed voetbed, iets waar je lang op kan staan/lopen.
Hebben jullie tips voor welke dan echt aan te raden zijn?
Ik heb ook een hoge wreef, kom dus zeker niet in alle laarsjes hierdoor(of er niet meer uit)
Ariats in vele soorten en maten.
Wil je danslaarzen of werklaarzen?
Kookaburra schreef:Uitdaging. Ik zoek Birell bier (Tsjechisch alcoholvrij bier).
In NL kan ik zo geen websites vinden, m.u.v. https://www.tsjechshop.nl/product/birel ... -05-liter/
Hier staat echter alleen de gewone 0.0% op en Birell heeft ook andere smaken. Iemand toevallig een andere betrouwbare website gevonden? Of bij toeval een speciaalbierwinkel waar ze dit hebben?
Winkel bij mij in de omgeving heeft uberhaubt geen Tsjechisch bier en kan het daarom ook niet bestellen voor 'maar' 1 of 2 blikjes/flesjes.
DuoPenotti schreef:Amazon Duitsland zag ik hem staan.
Link wil niet.
fohadie schreef:Kookaburra schreef:Uitdaging. Ik zoek Birell bier (Tsjechisch alcoholvrij bier).
In NL kan ik zo geen websites vinden, m.u.v. https://www.tsjechshop.nl/product/birel ... -05-liter/
Hier staat echter alleen de gewone 0.0% op en Birell heeft ook andere smaken. Iemand toevallig een andere betrouwbare website gevonden? Of bij toeval een speciaalbierwinkel waar ze dit hebben?
Winkel bij mij in de omgeving heeft uberhaubt geen Tsjechisch bier en kan het daarom ook niet bestellen voor 'maar' 1 of 2 blikjes/flesjes.
Dit is een lastige. De sites die ik ken hebben het niet of het is uitverkocht. Ik heb het ook niet in een Poolse winkel gezien. Maar ik woon vlakbij verschillende Poolse winkels waar Tjechen ook vaak hun boodschappen doen dus wil wel voor je kijken? Welke smaken wil je?