Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Suzanne F. schreef:pantarhei schreef:Huurcontracten van een jaar kunnen niet meer
Ook niet meer met expat contract?
flooooo schreef:Alja wat zoek jij eigenlijk? Volgens mij zitten we redelijk in dezelfde omgeving...
Spannend Doubtless!
Saul, lijkt me inderdaad een emotionele keuze, spannend.
Pluisje, vlot gedaan, klinkt fijn zeg!
Chevax ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, iemand gehoord of zij al wat gekocht heeft? Of heb ik dat gewoon gemist?
flooooo schreef:Chevax ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, iemand gehoord of zij al wat gekocht heeft? Of heb ik dat gewoon gemist?
Saul schreef:Geen idee hoor, ik twijfel zo erg. De timing is gewoon rot.

Saul schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?
Hier vandaag de eerste makelaar over de vloer gehad, ik denk dat ik mijn huisje in eindhoven ga verkopen. (het is een tweede huis verkregen uit erfenis, dus wel gevoelig en moeilijk)
Deze makelaar vertelde mij dat het overbieden een stuk minder was, evenals de bezichtigingen. Daar waar er een paar jaar terug soms wel 20 man afkwamen op een huis, ben je nu blij met 5 of 6 bezichtigingen. Ook de looptijd van een huis was bij hun nu gemiddeld 4-8 weken.
Ik ben heel benieuwd, dood eng vind ik het, en wat een geld kost het om je huis te verkopen
Alja schreef:flooooo schreef:Alja wat zoek jij eigenlijk? Volgens mij zitten we redelijk in dezelfde omgeving...
Spannend Doubtless!
Saul, lijkt me inderdaad een emotionele keuze, spannend.
Pluisje, vlot gedaan, klinkt fijn zeg!
Chevax ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, iemand gehoord of zij al wat gekocht heeft? Of heb ik dat gewoon gemist?
Jij woont toch in Meppel?
Wij willen meer rond Emmen blijven
JenniferU schreef:Saul schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?
Hier vandaag de eerste makelaar over de vloer gehad, ik denk dat ik mijn huisje in eindhoven ga verkopen. (het is een tweede huis verkregen uit erfenis, dus wel gevoelig en moeilijk)
Deze makelaar vertelde mij dat het overbieden een stuk minder was, evenals de bezichtigingen. Daar waar er een paar jaar terug soms wel 20 man afkwamen op een huis, ben je nu blij met 5 of 6 bezichtigingen. Ook de looptijd van een huis was bij hun nu gemiddeld 4-8 weken.
Ik ben heel benieuwd, dood eng vind ik het, en wat een geld kost het om je huis te verkopen
ik kijk hier ook niet meer zo vaak want wij zijn ook klaar met de zoektocht.
wel een tip voor iedereen met de eind inspectie: Vraag of alle kranen het doen en test ze zelf ook.
bij ons bleek de thermostaatkraan vd douche niet kouder dan 45gr te kunnen, de wasmachine kraan ging niet open of dicht en er lekte een radiatorkraan in de woonkamer. ondanks aankoopmakelaar hier dus tegen aan gelopen.
zijn geen dingen die we niet zelf kunnen oplossen maar was wel erg vervelend.