Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 18:24

Maureen95 schreef:
Chickyy schreef:
Leuk Palousa!

Mijn date gisteren was gezellig, kletsten makkelijk weg, kenden veel dezelfde mensen en houden wel van dezelfde dingen. Miste nog wel de aantrekkingskracht, maar heb wel het idee dat dat nog kan komen. Bij mijn ex was het meteen wat meer vuurwerk, maar dat was ook niet perse positief. Misschien is een rustiger tempo wel veel beter. Hij gaf ook aan het leuk en gezellig te vinden, we appen nog lekker door, maar de bal voor een vervolg ligt wel bij hem.

Fijn dat je een leuke date gehad hebt! Zelf zou ik persoonlijk bij de eerste date wel aantrekkingskracht willen hebben. Bij mijn date van een tijdje geleden miste ik dat direct. Maar die aantrekkingskracht is er bij mij direct of het is het niet :) Ik ben benieuwd of er nog een tweede date komt bij jullie!

Ik heb afgelopen weekend mijn date gehad. Ik vond het een mega geslaagde date! Ik ben zelfs blijven slapen :o De volgende date staat al gepland. *\o/*

Was jou nog vergeten _-:(

Klinkt als een leuke date en blijven slapen, heb je meteen zijn huis gezien <<)

Bij een eerste date moet er idd wel een klik en wat aantrekkingskracht zijn ja want mijn ervaring is toch wel dat dat soort dingen niet perse later komen, echt verliefd worden/zijn kan dan weer wel later. Met mijn ex was het ook niet direct vuur en vlam en inmiddels zijn we na 14 jaar weer op het zelfde punt :') gewoon vrienden.

Steenbok12

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:44

Wat een leuke verhalen allemaal jongens!! :):) zou het zonnetje goed doen voor daten?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:50

Dat mag ook wel een keer :D

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 12:01

Hier weer rustig aan het daten. Dit keer met een paardenman. Gaan uiteten en niet meteen aan trekkingsgevoel. Toch wel erg fijn kunnen praten. Afgelopen weekend mee geweest naar de hengstenshow en dat was erg gezellig. Nu wel aantrekking , fijne gesprekken en humor. Hij woont helaas niet om de hoek, maar ik woon ook in een echte uithoek. Ik wil het rustig aan gaan onderzoeken en een kans geven.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 12:16

anvt_xx schreef:
Hier weer rustig aan het daten. Dit keer met een paardenman. Gaan uiteten en niet meteen aan trekkingsgevoel. Toch wel erg fijn kunnen praten. Afgelopen weekend mee geweest naar de hengstenshow en dat was erg gezellig. Nu wel aantrekking , fijne gesprekken en humor. Hij woont helaas niet om de hoek, maar ik woon ook in een echte uithoek. Ik wil het rustig aan gaan onderzoeken en een kans geven.

:') ja in een uithoek wonen heeft wel zn nadelen als je wilt gaan daten maar veel voordelen daarbuiten :+
Ook wel oordelen tijdens het daten trouwens, al ben ik ergens wel benieuwd hoe hard het vuurtje hier gaat als ze horen dat ik weer aan het daten ben. We zijn wel een paar mensen tegengekomen onderweg in de trekker :+

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 13:51

Mijn date komt vanavond bij me eten, ben benieuwd en heb er zin in. Vind dit tempo nog steeds fijn en ontspannen..

Bij mijn ex binnen 3 weken elkaar elke dag zien, huissleutel krijgen, zeggen dat ie van me hield, kind ontmoeten. Nee dit voelt zoveel fijner..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 14:25

anvt_xx schreef:

Wat leuk een paardenman :D Wat fijn dat er toch aantrekkingskracht gekomen is. Als ik het bij de eerste ontmoeting niet gelijk voel, geef ik de date al snel op :o

En jammer dat jullie niet dicht bij elkaar wonen. Ik zou ook niet zo snel iemand gaan daten die ver weg woont, maar soms loopt het anders en is het toch de moeite waard. Hoe ver moet je reizen?

Chickyy schreef:
Mijn date komt vanavond bij me eten, ben benieuwd en heb er zin in. Vind dit tempo nog steeds fijn en ontspannen..

Bij mijn ex binnen 3 weken elkaar elke dag zien, huissleutel krijgen, zeggen dat ie van me hield, kind ontmoeten. Nee dit voelt zoveel fijner..

Leuk! Wat ga/gaan jullie maken?

Aangezien mijn date succesvol was, staat de volgende date volgende week gepland. Weer onwijs zin in :D

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-26 21:45

Zo leuk om alle succes volle dates te lezen!

Hier ondertussen spontaan gisteren date 5 gehad. En ben blijven slapen. Date 3 was ook spontaan. Nu zie ik hem volgend weekend denk ik weer.

Ik vind die spontane dates ook wel leuk tussen door, die zijn er echt omdat wr het anders beide zo lang vinden duren tot de volgende keer.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 08:06

Ik ga mijn date afkappen, er zit echt niks bij en die aantrekkingskracht komt gewoon niet.. kun je nog zo gezellig uren volkletsen, maar dat gaat ook veel over mensen die we allebei kennen en niet zozeer over ons.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 19:29

Wat jammer maar goed dat je bij je gevoel blijft en het een kans hebt gegeven. Wel fijn om te ervaren dat er ook andere mannen zijn dan je ex? Maar aantrekkingskracht is wel erg belangrijk natuurlijk.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 11:29

Chickyy schreef:
Ik ga mijn date afkappen, er zit echt niks bij en die aantrekkingskracht komt gewoon niet.. kun je nog zo gezellig uren volkletsen, maar dat gaat ook veel over mensen die we allebei kennen en niet zozeer over ons.

Het klinkt vast afgezaagd maar je kunt natuurlijk ook gewoon vrienden zijn zonder een relatie :Y) af en toe wat kletsen en dat is het :')

Maar jammer dat er verder niks in zit of dat er juist niks uit komt. Aantrekkingskracht is wel een belangrijk detail als je echt iemand zoekt voor een relatie :+

Hier inmiddels weer aan het aftellen tot de volgende date :D heb er zin in.
Geen wilde plannen nog en eigenlijk geeft het werk ook gewoon een lekkere ongedwongen sfeer :+ al voelt het ook wel een beetje raar om te werken tijdens je date -O- al is het op een boerderij weer anders dan in een winkel of op kantoor :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 12:13

Haha dat voornemen kan alleen ik merk wel dat ik regelmatig een klik had en om dan met iedereen bevriend te blijven. Uiteindelijk merk ik dat ik dan m'n tijd liever besteedde aan familie en vriendinnen en nieuwe dates.

Waneer heb je je volgende date staan?

Ik heb volgende week vrijdag de breeze date staan. Die staat al 3 weken vooruit. Ben ook een beetje moe dus weinig op apps verder. Wel nog een los contact die ik maandag zie dus dat is wel gezellig. Was alweer even geleden

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 15:48

Steenbok12 schreef:
Haha dat voornemen kan alleen ik merk wel dat ik regelmatig een klik had en om dan met iedereen bevriend te blijven. Uiteindelijk merk ik dat ik dan m'n tijd liever besteedde aan familie en vriendinnen en nieuwe dates.

Waneer heb je je volgende date staan?

Ik heb volgende week vrijdag de breeze date staan. Die staat al 3 weken vooruit. Ben ook een beetje moe dus weinig op apps verder. Wel nog een los contact die ik maandag zie dus dat is wel gezellig. Was alweer even geleden

Ja je hoeft natuurlijk ook niet met iedereen vrienden te blijven :+ en als je genoeg vrienden hebt is het natuurlijk ook prima.

Donderdag hebben we weer afgesproken :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 16:49

Ik had altijd de regrl geen vrienden te blijven met iemand waar ik mee gedate had, omdat de insteek toch romantisch was geweest bij het eerste contact.

Fijn dat je zin hebt in je volgende date PB! Klinkt goed. En werk op de boerderij gaat door, dat zal zij ook begrijpen.

Hier gaat het goed! Bijna een jaar verkering inmiddels en nu samen een auto gekocht.

Ik was gisteren jarig en hij heeft wat gepland, maar geen idee wat. Vanavond gaat het gebeuren.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 16:52

Ik zoek geen vrienden en deze man die zo gelinkt is aan het leven van mijn ex zou dan sowieso niet heel handig zijn :n

En ook binnen een vriendschap is een bepaalde energie wel fijn en die ontbrak ook :+

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 20:52

Fijn om te lezen alle succesvolle dates en relaties :D

Hier helaas nog weinig succes, weinig matches of vlotlopende gesprekken…

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-26 09:26

Weet iemand nog leuke date activiteiten?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-26 12:25

Hij heeft mij meegenomen naar een klassiek concert. Daar heb ik wel eens wat over gezegt, dus hij heeft dat onthouden. *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-26 15:26

Peelie schreef:
Hij heeft mij meegenomen naar een klassiek concert. Daar heb ik wel eens wat over gezegt, dus hij heeft dat onthouden. *\o/*

Wat leuk zeg! Dat is attent. Was het gezellig?

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-26 16:17

Wat romantisch @peerlie welk concert

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-26 23:22

Prokofjev in het concertgebouw. Het was erg indrukwekkend.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 09:37

Ik heb volgendw week date 6 <3

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 12:23

Ik heb vanmiddag een (1e) date. Afwachten..

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 13:43

Ik ben er een beetje uit mbt het daten en ik wet niet zo goed wat ik het beste kan zeggen/voorstellen als aan het einde vd date de ober met de bon komt. Klinkt misschien stom, maar ik weet dat niet zo goed. IK heb weleens voorgesteld de bon de delen, maar toen werd die man kwaad dat ik dat voorstelde.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 14:15

Kwaad? Raar. Hij kan dan natuurlijk altijd zeggen het volledig te betalen, maar ik vind het wel netjes om tenminste aan te bieden te splitten of het volledig te betalen. Dan kan de andere partij akkoord gaan of zelf zeggen volledig te betalen. Ik zou het af laten hangen van hoe de date is en wat er te betalen is. Als je een drankje doet en de rekening een tientje is, zou ik prima voorstellen dat ik betaal. Als het in totaal een aantal tientjes is zou ik eerder willen splitten, tenzij het echt heel leuk is en de ander dan de volgende keer betaald zegmaar :)