Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. miereneter schreef:Ben je met de auto? Als je van groen houdt, zou je ook naar de Gaasperplas kunnen rijden en een stukje wandelen. Ongeveer een kwartier vanaf het AMC.
Halfweg zou ik niet doen, met een beetje pech sta je in beide richtingen een uur in de file.
batje schreef:Ja, zou ook de metro nemen. Net voorbij het AMC (rechtsaf na de rotonde, dan links, staat ook aangegeven) kan je op de personeels parkeerplaats gratis parkeren. Ook niet personeel staat daar gewoon hoor.
Annet73 schreef:batje schreef:Ja, zou ook de metro nemen. Net voorbij het AMC (rechtsaf na de rotonde, dan links, staat ook aangegeven) kan je op de personeels parkeerplaats gratis parkeren. Ook niet personeel staat daar gewoon hoor.
Dank voor de tip!!
Ik twijfel een beetje over de metro. Ik heb iemand bij me die niet heel goed ter been is. Volgens mij is het nog best een stuk lopen naar het metrostation. Of kijk ik verkeerd?
Zijn er anders nog meer winkels in de buurt (anders dan de Arena) die de moeite waard zijn?
Tazzey schreef:De Amsterdamse Poort is echt verschrikkelijk. Ik heb er best wat tijd doorgebracht omdat ik ernaast op kantoor zat maar wat een droevenis is dat. Ik zou doorrijden naar Amstelveen, ook niet heel erg bijzonder maar wel veel beter toeven.