Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MizzMontana schreef:Ik heb in Duitsland gereden naar de skivakantie. Heerlijk die ruimte op de weg die je daar krijgt. Zo veel minder mensen die onnodig links rijden, geen bestuurders die zo snel mogelijk een gat dicht willen rijden, elkaar wat ruimte geven om te ritsen.
En in alle gevallen dat er wel mensen zonder inzicht bij zaten was dit een auto met een geel kenteken
Het viel vanmorgen in het woon-werkverkeer ook echt op hoe druk het hier op de weg is en hoe weinig ruimte je krijgt van veel bestuurders. Zo snel mogelijk gaten dichtrijden en niemand er tussen laten, want o wee als je niet als eerste voorbij die vrachtwagen bent…

Exitium schreef:MizzMontana schreef:Ik heb in Duitsland gereden naar de skivakantie. Heerlijk die ruimte op de weg die je daar krijgt. Zo veel minder mensen die onnodig links rijden, geen bestuurders die zo snel mogelijk een gat dicht willen rijden, elkaar wat ruimte geven om te ritsen.
En in alle gevallen dat er wel mensen zonder inzicht bij zaten was dit een auto met een geel kenteken
Het viel vanmorgen in het woon-werkverkeer ook echt op hoe druk het hier op de weg is en hoe weinig ruimte je krijgt van veel bestuurders. Zo snel mogelijk gaten dichtrijden en niemand er tussen laten, want o wee als je niet als eerste voorbij die vrachtwagen bent…
Had het jaren terug naar Barcelona ook. Hoe verder je naar het zuiden komt, hoe meer ruimte iedereen elkaar geeft. Zeker als je eenmaal voorbij Parijs bent.
Op de heenweg naar Barcelona zijn we over Luxemburg - Lyon gereden, dat reed erg prettig. Op de terugweg wel via Parijs (ook omdat we over het viaduct bij Millau wilden rijden, daar was ikzelf nog nooit geweest), maar daar zijn we redelijk buiten Parijs om gereden. M'n vader was vrachtwagenchauffeur en reed grotendeels op Frankrijk, dus als er iemand daar de weg wist...
MarlindeRooz schreef:purny schreef:Ik moet zaterdag de kant van België op. Ik ga hem daar volgooien.
De situatie in het Midden Oosten is weer een mooie smoes om alles omhoog te gooien aangezien er nog benzine is wat voor de oorlog is verscheept.
Zo werkt marktwerking niet.
purny schreef:Vandaag weer een automobilist op de snelweg die nodig moest poepen.
En getankt in België. Was daar 1,62.
Was niet de enige Nederlandse auto met het idee.
purny schreef:Vandaag weer een automobilist op de snelweg die nodig moest poepen.
Loeky01 schreef:purny schreef:Vandaag weer een automobilist op de snelweg die nodig moest poepen.
Dan is vanuit randje Gelderland Noord Brabant toch ineens de moeite om naar België te gaan rijden, vanmorgen bijna staan huilen voor 2.16...

Exitium schreef:Check vooral https://directlease.nl/tankservice/ als je moet tanken. Zelfs in je buurt kan het zomaar 10 cent schelen.