Stom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

F_T

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 20:26

In de Betuwe zijn er best wel regelmatig stickerboeken voor volwassenen.

Maar dat is dan meteen weer extreem oubollig vaak.

Het eigen dorp in fotos door de jaren heen bijvoorbeeld.

Mijn vader en diens partner verzamelen dat dan redelijk fanatiek.

In ieder geval Lienden en Maurik hebben dat gehad, volgens mij Ochten ook en mogelijk nog een paar meer.

Maar voor nog niet tussen dood en schijndood in, dus wel góed volwassen maar nog niet in de sollicitatie fase voor een verzorgingshuis zijn die albums niet altijd even aantrekkelijk.

Dus voor kinderen bestaat het, voor blauwig grijs is het er,
Maar voor de gemiddelde bokt -user nog niet écht :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 20:40

Plaatjes of stickers met memes zou ik ook sparen whaha.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 20:43

Telpeva schreef:

Haha, zo'n boekje moet te ontwikkelen zijn :') :D

En dan ieder jaar een aanvulling op het origineel, met de beste en populairste memes van dat afgelopen jaar :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 21:43

F_T schreef:
In de Betuwe zijn er best wel regelmatig stickerboeken voor volwassenen.

Maar dat is dan meteen weer extreem oubollig vaak.

Het eigen dorp in fotos door de jaren heen bijvoorbeeld.

Mijn vader en diens partner verzamelen dat dan redelijk fanatiek.

In ieder geval Lienden en Maurik hebben dat gehad, volgens mij Ochten ook en mogelijk nog een paar meer.

Maar voor nog niet tussen dood en schijndood in, dus wel góed volwassen maar nog niet in de sollicitatie fase voor een verzorgingshuis zijn die albums niet altijd even aantrekkelijk.

Dus voor kinderen bestaat het, voor blauwig grijs is het er,
Maar voor de gemiddelde bokt -user nog niet écht :')

Hier zijn ook van die boeken voor volwassenen geweest, maar dan alsnog staat het vol met kinderen voor die plaatjes.
Afgrijselijk.
Nu met dat voetbalgedoe van de Plus is het hier idd ook druk met kinderen. Eerst met die belachelijke cluppies, en nu met de plaatjes. Sowieso vind ik al die spaaracties onzin, het gaat uiteindelijk toch de kliko in, zo zonde van de productie en al het afval. Mogen supermarkten best wat meer bewust van worden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 11:59

F_T schreef:
Telpeva schreef:

Haha, zo'n boekje moet te ontwikkelen zijn :') :D

En dan ieder jaar een aanvulling op het origineel, met de beste en populairste memes van dat afgelopen jaar :+

Ik zie een gat in de markt, waarom doen jullie er niets mee?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 21:48

Ik spaarde vroeger die Panini plaatjes. Maar die zie je ook niet meer overal.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 17:11

Ik kan me niet herinneren dat ik het zelf was.. maar zit wel precies op een plek dat je het zelf veroorzaakt.

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 19:28

Oh dat is balen Selina! Ja het lijkt alsof je iets geschampt hebt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 20:09

Kan ook door een ander komen die te krap langs je heen gedraaid is :\

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 20:11

Hoop maar dat ik het niet was, anders heb ik iemand schade bezorgd en ben ik nu de aso :=

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 22:24

Had je de muziek toevallig wat harder staan? Zo heb ik de hele zijkant van m’n ouders auto stuk gereden wat ik daarom veel te laat in de gaten had :\

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 13:59

Dit zou je wel merken toch als je het zelf deed?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 01:37

Nee dit is wrijfschade, dat merk je amper tot helemaal niet.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 10:36

Dat kleding nog steeds alleen gemaakt wordt voor mensen met een kort bovenlijf en dat de maten opnieuw aangepast lijken. Als ik een trui of shirt wil kopen, dan is het een naveltruitje of -shirt. Vandaar dat ik steevast (gebreide) korte jurkjes koop, maar dat moet je ook maar net treffen.

En dan die maatvoering: ik koop al niet vaak kleding en zolang het allemaal nog schoon en netjes is, dan doe ik jaren met dezelfde kleding (ben geen modepopje dat elk seizoen wat nieuws wil). Daardoor kan ik ook zien dat de maatvoering is aangepast. Bij de bedrijven waar ik eerder mijn kleding had gekocht (en welke ik nog steeds prima pas), moet ik nu maar liefst 2 maten groter kopen. Nu gaat het me niet persé om de maat, want wat past dat past, maar het is zo zonde dat ik al meerdere kledingstukken heb moeten retourneren, omdat die kleiner vallen dan de maat die ik normaliter heb.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:30

Stom:
De Plusreclame, asociale kinderen die zonder iets te zeggen de boodschappen uit de tas van de moeder pakken. En stom dat bedrijven het vaak asociale van kinderen van tegenwoordig zo promoten.
En jonge moeders die geen aandacht voor hun kinderen hebben als ze er mee aan het wandelen zijn. Telefoon is belangrijker dan het kind en de verkeersveiligheid.
En superstom, afspraak speciaal gemaakt bij bepaalde huisarts, is ze er niet en ben ik zonder overleg naar een andere huisarts geplaatst, dus zit ik hier eigenlijk van Jan met de korte achternaam. Ik ben boos

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:31

Bus die uitvalt en vervolgens komen de 2 bussen erna ook niet. Keertje kan wel, maar dit gebeurt tevaak. Leuk dat ov tegenwoordig _-:(

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:59

Shenavallie schreef:
Dat kleding nog steeds alleen gemaakt wordt voor mensen met een kort bovenlijf en dat de maten opnieuw aangepast lijken. Als ik een trui of shirt wil kopen, dan is het een naveltruitje of -shirt. Vandaar dat ik steevast (gebreide) korte jurkjes koop, maar dat moet je ook maar net treffen.

En dan die maatvoering: ik koop al niet vaak kleding en zolang het allemaal nog schoon en netjes is, dan doe ik jaren met dezelfde kleding (ben geen modepopje dat elk seizoen wat nieuws wil). Daardoor kan ik ook zien dat de maatvoering is aangepast. Bij de bedrijven waar ik eerder mijn kleding had gekocht (en welke ik nog steeds prima pas), moet ik nu maar liefst 2 maten groter kopen. Nu gaat het me niet persé om de maat, want wat past dat past, maar het is zo zonde dat ik al meerdere kledingstukken heb moeten retourneren, omdat die kleiner vallen dan de maat die ik normaliter heb.

Eens. Jammer genoeg bestaat foxy fashion niet meer en is de lang-collectie van Miss Etam alleen online te bestellen. Zo irritant.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 11:37

Yavanna schreef:
Stom:

En jongemoeders die geen aandacht voor hun kinderen hebben als ze er mee aan het wandelen zijn. Telefoon is belangrijker dan het kind en de verkeersveiligheid.

Gisteren nog een 'moeder' die zonder op of om te kijken met de kinderwagen overstak op een zebrapad, terwijl ze met haar telefoon bezig was. Ik zal maar niet typen wat ik op dat moment het liefste wilde doen.

Ik heb al zo vaak thuis gezegd dat als kinderen de leeftijd krijgen dat ze een koppoter gaan tekenen, dat het steevast met een rechthoekig vlakje voor het gezicht zal worden.

paardjebont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 13:54

Band van mijn fiets lek, en de Huissleutel afgebroken... echt een pechdag

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 09:42

Dat de vrouwen in The Lincoln Lawyer de hele dag op naaldhakken rondlopen terwijl de mannen lekker hun platte stappers dragen _-:(

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 20:50

Maar wel strak in pak en stropdas

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:57

Mensen die continu hints posten op social media of online of in real life over zichzelf of een bepaald iets wat ze aan de hand hebben of plannen maar niks echt zeggen erover...

Vind dat altijd alsof men interessant wil doen en aandacht wil trekken maar zonder echt interessant te zijn of iets interessants te zeggen.

Zeg dan gewoon helemaal niks?
Waarom zou eender ander mens in godsnaam geïnteresseerd zijn in van die hints/raadsels?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-26 07:24

Oh ja, helemaal mee eens. Niet reageren is t beste denk ik…
Stom, een volwassen vent die over onze rug probeert interessant te zijn en hele verhalen die kant nog wal slaan over ons verteld. En in ons gezicht schijnheilig doet.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-26 15:57

Dat is niet alleen stom, dat is de laagste van de laagste soort mens... Echt zielig zo'n figuur! Maar ook daar lijkt me het het best om die gewoon geen aandacht te geven en hem niet te gunnen dat het jullie iets doet.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 11:52

Ik vind het stom dat het ziekenhuis net belde dat de arts ziek is.

Heel vervelend en begrijpelijk.
Maar ik zie heel erg op tegen de afspraak (spuit in mn pees) en ben de hele ochtend al misselijk, heb diarree en krijg geen hap weg door de spanning.
Nu mag ik morgen, maar dan kan er niemand meer mee en moet ik alleen gaan met de bus, want mag ook geen autorijden |(