Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:13

Wat leuk! Al veel dates gehad?

palousa_boy schreef:
F_Orumster schreef:
Ik kwam een pareltje tegen, iemand die in zijn bio alleen het volgende citaat heeft staan; "feminisme een illusie is die slechts bestaat bij de gratie van mannen"
:r

Ik was het niet :+ ik heb mn profiel maar even op hold gezet :+ het lijkt hier best serieus te kunnen gaan worden :Y)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:15

Meer bokkers die carnaval gaan vieren? Ik ga 3 daagjes eindhoven in. Heb er helemaal zin in :):) eens kijken of we wat nummers kunnen scoren. Zaterdag komt van alles van boven de rivieren. Ga vrijdag en zondag ook. Outfit keuze is in ieder geval klaar.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:18

Steenbok12 schreef:
Meer bokkers die carnaval gaan vieren? Ik ga 3 daagjes eindhoven in. Heb er helemaal zin in :):) eens kijken of we wat nummers kunnen scoren. Zaterdag komt van alles van boven de rivieren. Ga vrijdag en zondag ook. Outfit keuze is in ieder geval klaar.

Ik heb nog nooit carnaval gevierd. :o Wil dat ooit wel een keer gaan doen. We willen wel een foto van je outfit zien *\o/*

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:26

Steenbok12 schreef:
Wat leuk! Al veel dates gehad?

Nee nog niet :+ nog geen een -O- misschien toch binnenkort maar wat afspreken :D

Carnaval doen ze niet zo erg hier maar heb het vroeg wel gevierd (oeh dat klinkt oud :') )

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:28

Steenbok12 schreef:

Jaa! Ik als iemand van boven de rivieren gaat zaterdag naar Tilburg, zondag naar eindhoven en maandag naar Roermond hahaha. Heb overal daar vrienden wonen. En dan dinsdag om 9.00 werken tot 20.45 :+ die wordt zwaar haha

Steenbok12

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:42

Leuk dat je dan gaat en mensen kent! Ben je vaker in Eindhoven geweest?
Krijg nu niks geupload. Heb een abba pakje en een holbewoonster jurk. M'n nichtje zei tamelijk degelijk terwijl die vader van vriendin er juist van gecharmeerd was :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 21:45

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 22:00

Ja vorig jaar voor het eerst in eindhoven en tilburg wordt nu 3e keer. Ik heb een piraten jurkje en een sneeuwwitje jurkje maar wordt best koud dus moet even nadenken wat ik aan trek eronder, voor die sneeuwwitje is best kort en bloot haha. In Roermond krijg ik kleding van vriend maar dat moet zo gek mogelijk dus denk dat ik van mezelf een mintgroene broek aan doe en een panter shirtje en dan de rest krijg ik van hem.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 22:15

F_Orumster schreef:
Ik kwam een pareltje tegen, iemand die in zijn bio alleen het volgende citaat heeft staan; "feminisme is een illusie die slechts bestaat bij de gratie van mannen"

Ik zou m rapporteren :n

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 22:31

Onder het mom van vrijheid van meningsuiting denk ik dat dat geen grond heeft?

Ik neem aan dat hij niet succesvol is op Bumble.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 22:49

Ach das waar, hij selecteert zelf al :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 17:05

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 08:46

Beetje laat maar iedereen nog veel plezier met carnaval :+ ben benieuwd of het nog spannende verhalen oplevert :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:32

Hoe is het met de carnavallers? Hebben jullie al iets gescoord? O:)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 08:17

Hier zit de carnaval erop! Erg leuk gehad. Gisteren kwam ik er niet zo in. Ze wilde perse naar de kroegenstraat maar daar zijn we echt te oud voor. 22 jarige. Ik voelde me echt ongemakkelijk en kwam er niet lekker in dus op tijd gegaan. Vrijdag was ik te dronken. Te snel gedronken en te veel door elkaar :') Zaterdag wel echt enorm leuk gehad. Was ook bewust zga nuchter gebleven na vrijdag :') Veel gekletst met iedereen maar het was te druk om te sjansen omdat je continue aan de kant werd geduwd en amper kon bewegen. Plat scoren is overigens niet zo moeilijk. Dat had prima gekund maar ik heb genoeg losse lijntjes lopen en dat wilde ik niet. We hadden hartjes snoepjes mee en deelden die aan iedereen uit om de liefde te delen. Super leuk. Dus meteen contact met iedereen van jong tot oud.

Was nog wel een kerel tegen gekomen waarmee ik eenmalig had afgesproken. Kende die via via. Nog wel getwijfeld want hij had overduidelijk nog interesse maar toch niet gedaan. Was wel erg leuk om elkaar even te zien en wat geflirt maar daar ga ik op dezelfde conclusie uit komen als die ik eerder trok uiteindelijk en wil hem niet aan het lijntje houden. Kreeg wel opmerkingen uit die vriendengroep dat ze het idee hadden dat hij mij wel erg leuk vond met hoe hij mij in de gaten hield en hoe ik erin stond :') wel schattig want we hadden als casual contact toen afgesproken. Dus ze zeiden of ik hen weer zou zien op een hardstyle feestje maar dan misschien met hem?? Haha.

Al met al. Leuk gehad!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 08:21

Goed om te horen Steenbok! Ik had een kansloze Valentijnsflirt zaterdag van een man in de supermarkt. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 13:10

Klinkt als een gezellig weekend steenbok :D
Weet wel dat het vroeger altijd wel feest was al vrijgezel. Bij ons in de kroeg had je vaak een soort dating hoek :+

Suzanne ja is lastig in de supermarkt, daar komt ook vanalles en iedereen.

Ik heb eigenlijk niks gedaan voor valentijnsdag, hoop niet dat mn date dat erg vind :+ en anders heb ik wat goed te maken :+

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 13:31

F_Orumster schreef:
Ik kwam een pareltje tegen, iemand die in zijn bio alleen het volgende citaat heeft staan; "feminisme is een illusie die slechts bestaat bij de gratie van mannen"

Afgehaakt bij: "... illusie die bestaat ..." :') Wat een walgelijke vent. Wel fijn dat je dat dan wel direct weet.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 16:15

Ik had zondag een date. We hebben gekookt, mariokart gespeeld en heel cliché een horror film gekeken. Ik vind horror echt niks, maar het is een goed excuus. En er was toch iets meer romantiek dan de eerste keer dat vond ik ook wel fijn.

we waren aan het appen vorige week toen zei ik: 'ik heb kaarsjes aan en ik kijk serie.' toen reageerde hij met 'romantisch, volgende keer misschien samen?'. Die volgende keer kwam iets sneller als verwacht, als in morgenavond := en ik ben ook wel heel benieuwd hoe dat voelt.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 16:18

palousa_boy schreef:
Ik heb eigenlijk niks gedaan voor valentijnsdag, hoop niet dat mn date dat erg vind :+ en anders heb ik wat goed te maken :+

heb je ondertussen al een date gehad? :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 17:26

naranja1 schreef:
Ik had zondag een date. We hebben gekookt, mariokart gespeeld en heel cliché een horror film gekeken. Ik vind horror echt niks, maar het is een goed excuus. En er was toch iets meer romantiek dan de eerste keer dat vond ik ook wel fijn.

we waren aan het appen vorige week toen zei ik: 'ik heb kaarsjes aan en ik kijk serie.' toen reageerde hij met 'romantisch, volgende keer misschien samen?'. Die volgende keer kwam iets sneller als verwacht, als in morgenavond := en ik ben ook wel heel benieuwd hoe dat voelt.

Klinkt gezellig en horror is idd wel een goed excuus :+ Misschien was dat dan ook de aanleiding voor iets meer romantiek :Y)
En snel een volgende date vind ik altijd wel fijn, als er te lang tussen zit weet je toch ook nooit zo goed hoe en wat, tijdens de date periode iig.

naranja1 schreef:
palousa_boy schreef:

heb je ondertussen al een date gehad? :D

Het staat gepland :+ :+ maar het was even zoeken naar een datum dat we alletwee tijd hadden. Ze woont helaas niet helemaal om de hoek dus spontaan in de auto stappen en erheen rijden gaat helaas niet gezien alle dieren hier thuis.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 19:29

Ik ben inmiddels zover dat ik ook best wel open sta voor een leuke fwb, maar wat is dat dan met mannen dat ze denken dat ze een normaal gesprek en kennismaking kunnen overslaan? Weten ze niet waar de F voor staat? :n

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 19:34

Chickyy schreef:
Ik ben inmiddels zover dat ik ook best wel open sta voor een leuke fwb, maar wat is dat dan met mannen dat ze denken dat ze een normaal gesprek en kennismaking kunnen overslaan? Weten ze niet waar de F voor staat? :n

fiets? :Y)

Nee grapje. Een kleine beetje kennismaken met elkaar moet er dan toch wel inzitten? :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 19:45

Tja, dat snapte ik ook nooit. Juist voor puur seks had ik echt wat hoge eisen, het moet echt goed klikken. Vandaar dus ook dat ik altijd praatte over sekspartners.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 19:51

Chickyy schreef:

Ben dan blijkbaar een uitzondering zeker :+ Ik zoek niet alleen 1 leuke avond maar toch wel iets meer dan dat. Ik heb dan weer dat de dames vaak al afhaken na een avondje "kennismaking" op messenger ofzo.
Maar hoef er ook geen 100, 1 serieuze is genoeg :Y)