Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Ik heb een aantal dingen gekocht, er worden niet eens verzendlabels voor aangemaakt laat staan dus verzonden. Vind ik zo vreemd maar misschien zijn die mensen er niet zo mee bezig als ik op dit moment?
Iets wat ik op 8 feb heb gekocht is nog niet eens verzonden....
4 dingen zijn wel onderweg.
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb een aantal dingen gekocht, er worden niet eens verzendlabels voor aangemaakt laat staan dus verzonden. Vind ik zo vreemd maar misschien zijn die mensen er niet zo mee bezig als ik op dit moment?
Iets wat ik op 8 feb heb gekocht is nog niet eens verzonden....
4 dingen zijn wel onderweg.
Heb ik ook vaak. Dan krijg je na een tijdje je geld terug. En de verkoper krijgt een automatische slechte review.
foxy80 schreef:Ik had dansschoenen naar Frankrijk verkocht, op hakjes. Gelukkig foto' s van zolen gemaakt, incl de hakjes (bij dansschoenen zijn die wit om dansvloer niet te beschadigen)
Claimt Franse ontvangster opeens dat de hakken kapot zijn, en krijg ik foto' s van afgepulkte hakken, waar ijzer doorheen steekt.
Ze zaten in een schoendoos en ze vermeldt nergens transportschade.
Heb probleem geëscaleerd naar Vinted. Ben benieuwd hoe die gaan oordelen.
xRivaldo schreef:Ik heb de Vinted app gedownload en durf bijna niet meer als ik jullie berichten lees, haha![]()
Hoe lang staan items doorgaans bij jullie op Vinted?
Maar het begin is er. xRivaldo schreef:Ik heb de Vinted app gedownload en durf bijna niet meer als ik jullie berichten lees, haha![]()
Hoe lang staan items doorgaans bij jullie op Vinted?
foxy80 schreef:Ik had dansschoenen naar Frankrijk verkocht, op hakjes. Gelukkig foto' s van zolen gemaakt, incl de hakjes (bij dansschoenen zijn die wit om dansvloer niet te beschadigen)
Claimt Franse ontvangster opeens dat de hakken kapot zijn, en krijg ik foto' s van afgepulkte hakken, waar ijzer doorheen steekt.
mariettek schreef:foxy80 schreef:Ik had dansschoenen naar Frankrijk verkocht, op hakjes. Gelukkig foto' s van zolen gemaakt, incl de hakjes (bij dansschoenen zijn die wit om dansvloer niet te beschadigen)
Kan het zijn dat deze schoenen al langer dan een jaar in de kast stonden? Sommige schoenzolen vergaan als ze langere tijd niet gebruikt worden. Zien er dan nog als nieuw uit, maar met 1x dragen brokkelen ze volledig af.