Suzanne F. schreef:Als mensen standaard me schrijven als bezittelijk voornaamwoord. Echt dat zit zo in me allergie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dat ik spanning heb op mijn kaken....ik klem ze...een van mn tanden is al deels gesleten in het verleden en ik zie nu gewoon dat ik daar weer op loop te klemmen oid...
Mn wangen en mn kaken doen ook zeer.. probeer zoveel mogelijk erop te letten, maar het gaat vanzelf..
Ineke2 schreef:Het was de bedoeling dat ik naar stal zou gaan vanavond. Met mijn goede gedrag onderweg. Na 20 minuten kom ik in een file terecht en heb ik na een uur stilstaan maar besloten terug naar huis te gaan.
Een stalgenoot geeft mijn paard beweging maar wat is dit balen zeg…
Even een update mbt de klacht naar het ziekenhuis. Ik ben ook gebeld door de manager van de de betreffende afdeling. Die bedankte mij voor het indienen van de klacht. Ze legde uit waarom ze mij bedankte.
Als manager zie / merk je niet alles wat er op de afdeling in de praktijk gebeurt. Ze was geschrokken wat er gebeurd was en gaf aan dat ze gesproken heeft met de medewerkers van de afdeling en dat ze ook mijn situatie ( geanonimiseerd ) zou gebruiken om er voor te zorgen dat dit niet nogmaals zou gebeuren.
Shenavallie schreef:Jolliegirl schreef:Dat ik spanning heb op mijn kaken....ik klem ze...een van mn tanden is al deels gesleten in het verleden en ik zie nu gewoon dat ik daar weer op loop te klemmen oid...
Mn wangen en mn kaken doen ook zeer.. probeer zoveel mogelijk erop te letten, maar het gaat vanzelf..
Heb je het ook 's nachts? Of juist alleen overdag?
Sanniejtjuh schreef:Marcella schreef:En zoals verwacht met de mdl niks opgeschoten. Problemen zijn ontstaan door de tramadol en oxycodon.
Maar in de tussentijd verga ik van de rugpijn.
Oh en inderdaad een klein liesbreukje.
Jij hebt ook reuma toch? Is dat de oorzaak van de rugpijn?
denisesilver schreef:Weer heerlijk verslaafd aan de neusspray, nadat ik er eindelijk vanaf was, en ze hebben dat spul zo sterk gemaakt dat ik er een zere keel van krijg en een bloedneus. Echt top.