Ze lagen maar in de kast en de band waarmee we ze konden afspelen was kapoet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Indy_Mouse_9 schreef:In de categorie gekke dingen om blij mee te zijn:
Ik ben blij omdat er gisteren een ekster de tuin in kwam, die een dooie muis mee nam die de kat had laten liggen.
De kat vangt wel eens vaker muizen en eet ze niet op, en ergens vind ik het altijd jammer om een prima kadavertje in de groenbak te gooien... Nu heeft er nog iemand plezier van
Bloemetje75 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:In de categorie gekke dingen om blij mee te zijn:
Ik ben blij omdat er gisteren een ekster de tuin in kwam, die een dooie muis mee nam die de kat had laten liggen.
De kat vangt wel eens vaker muizen en eet ze niet op, en ergens vind ik het altijd jammer om een prima kadavertje in de groenbak te gooien... Nu heeft er nog iemand plezier van
Pas maar op, grote kans dat de ekster het door heeft. Bij ons komen ze in de zomer 2x p dag kijken of er wellicht iets te snacken is wat de kat ving.

Indy_Mouse_9 schreef:Mooie berichten weer!
denisesilver Wat een leuk paardje! Ga je er nog iets aan doen qua uiterlijk?
Jolliegirl Succes, en neem de tijd dan om mentaal weer bij te komen.
Cayenne Dat is fijn, dat het er uit komt te zien zoals je had gehoopt!
chanicha Oh wat een goed idee! Bij mijn ouders ligt nog een videoband met ponykamp filmpjes van 30+ jaar geleden, die willen we ook ooit nog eens laten digitaliseren.
In de categorie gekke dingen om blij mee te zijn: