Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klopt inderdaad Suzanne, dit is in overleg met de opzichter gedaan, de deur mocht definitief dicht. Ik moest hier wel met terugwerkende kracht een formulier voor invullen.
) en ondanks dat ik nu 6+ jaar sta ingeschreven in Den Haag ben ik nu aan het kijken om misschien terug te verhuizen naar Groningen. Ik sta daar nu ongeveer 1,5 jaar ingeschreven en hoewel het wel sneller gaat dan hier, gaat het ook weer niet zo snel. Foaly schreef:Gefeliciteerd Ketly, leuk huis!
Ik ben mijn toekomst aan het heroverwegen (zo dat klinkt dramatisch) en ondanks dat ik nu 6+ jaar sta ingeschreven in Den Haag ben ik nu aan het kijken om misschien terug te verhuizen naar Groningen. Ik sta daar nu ongeveer 1,5 jaar ingeschreven en hoewel het wel sneller gaat dan hier, gaat het ook weer niet zo snel.
Dus, iemand nog tips voor verhuurmakelaars/websites in die regio? Heeft geen haast, ik zit (nog) niet op de schopstoel maar ik kan altijd alvast gaan rondkijken.
), ik ga ze bekijken! Regio is ook prima inderdaad, zolang de stad maar een beetje te bereiken is.
Foaly schreef:3 tot 5 jaar zegt Google, maar dat is intussen wel aan het oplopen. Is ook afhankelijk of je in de stad zit of in de provincie, ik zag een huis staan in Kloosterburen waar wel 24 mensen zich voor hadden ingeschreven. Moet je in Den Haag proberen