Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Nadir schreef:Hoe gaat het nu Libera? Ben je weer hersteld?

Ben erg benieuwd!! Ze is uitegerekend in begin Mei.

Prachtig spul!
koetje28 schreef:toch echt wel een hele mooie plek die je daar hebt en verder aan t creeeren bent![]()

Nadir schreef:Fijn dat je goed herstelt! Die arme man van jou met de zorg voor alle paarden![]()
Jullie huis wordt mooi! Wat een werk zeg.
De veulens groeien hard!
En nog gefeliciteerd met je prijzen!

xXutopiaXx schreef:Die foto's van de natuur daar gaan echt nóóit vervelen
Hoop dat je schouder inderdaad mooi kan (blijven) herstellen.. klinkt als een nare blessure..
En die veulens![]()
Prachtig spul!

Mer1980 schreef:Wauw op je schouder na wel een hele mooie update
senna21 schreef:Mooi hoor! Wel even voorzichtig blijven met je schouder.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie de nieuwe politieke situatie in jullie land ervarenSpoiler:
(als je het daar niet over wilt hebben snap ik ook.)
) Maar ik moet zeggen dat wij er in het dagelijks leven vrij weinig van merken. Nou wonen wij natuurlijk niet heel erg dicht bij een grote stad dus dat helpt ook wel. Het vervelendste (van wat ik persoonlijk ervaar) vind ik de tariffs en de hoge prijzen van alles...beenjesshar schreef:Fijn dat je schouder goed hersteld
Een hoop gedaan weer
Helemaal leuk om te volgen
Siers83 schreef:Weer veel gebeurd bij jullie. Leuk om nog steeds te volgen
Fijn dat je schouder weer goed gaat

Heeerlijk als het super warm is! Niet op het gras letten... alles is dood haha. Dit is de achtertuin en met alle verbouwingen kon ik daar niet bij om te sproeien enzo... 

juniper schreef:Libera schreef:Het vervelendste (van wat ik persoonlijk ervaar) vind ik de tariffs en de hoge prijzen van alles...
Gelukkig is WA een hele "blauwe" staat dus wat dat betreft hadden we het slechter kunnen treffen...
Jouw deel van de staat ja
Getup schreef:Wat make jullie er toch wat moois van ! Echt n paradijs. Veel gedaan, weer.
Gefeliciteerd met de goede resultaten. En die strandvakantie ziet er goed uit . Misschien heb je t wel eens gezegd, maar hoe ver zitten jullie van het strand af ?
Paarden zien er ook goed uit