Er zijn meer modellen die met een soortgelijke jurk de catwalk op zijn geweest, daar lijkt het wel degelijk aan de tepels te hangen. Auw....!
Geen kleding maar wel bizar.Eerst zag ik dezeEn toen ik verder ging kijken dezeOver de omschrijving valt ook wat te zeggen.
Het eerste woord dat bij mij opkwam toen ik dit dier zag, zal ik maar niet opschrijven anders voelt een hele bevolkingsgroep zich aangesproken.
cissy schreef:Over de omschrijving valt ook wat te zeggen.Ah ik snap hem eindelijk. Kuit in het Engels is calf. Dus een halster voor kalfjes
eerlijk, die poetjes zien er superschattig uit, vooral die tweede met die koe-oortjes en snoet en rest pony.Ik zou zo eentje wel willen hebben
Bootsiebob schreef:cissy schreef:Over de omschrijving valt ook wat te zeggen.Ah ik snap hem eindelijk. Kuit in het Engels is calf. Dus een halster voor kalfjes Ooooooooooohh O ja Eerste wat ik dacht was: is dat nou wat ze een paard met cow sense noemen?
Roihi schreef:eerlijk, die poetjes zien er superschattig uit, vooral die tweede met die koe-oortjes en snoet en rest pony.Ik zou zo eentje wel willen hebbenDat was ook het eerste wat ik dacht
Koper schreef:Bootsiebob schreef:Ah ik snap hem eindelijk. Kuit in het Engels is calf. Dus een halster voor kalfjes Ooooooooooohh O ja Eerste wat ik dacht was: is dat nou wat ze een paard met cow sense noemen?Of een cow met horse sense?
Pinocrocs En dat hondenjasje vind ik eigenlijk wel leuk. Niet mijn kleur, maar het staat het model heel goed. En leuk model. Als je zo'n type hond hebt die het koud krijgt in de winter dan is dit wel een leuk ding om 'm aan te trekken, toch?