Nachtdienst - Deel 2! De nachtvlinders fladderen vrolijk verder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

sabine1979

Re: Nachtdienst - Deel 2! De nachtvlinders fladderen vrolijk verder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 23:39

4/6
Over de helft :D

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 00:09

Hier ziekgemeld. Knallende koppijn en duizelig zodra ik overeind ga zitten. Vind ik zowel voor autorijden als voor werken niet zo veilig.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 01:25

Sherivey schreef:
Hier ziekgemeld. Knallende koppijn en duizelig zodra ik overeind ga zitten. Vind ik zowel voor autorijden als voor werken niet zo veilig.

Nee dat snap ik inderdaad, beterschap!

Hier 2/2 :)

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 02:57

Beterschap!
Hier nu dus bezig met 2/7, begon direct met een overlijden en iemand op de SEH, maar nu is het rustig

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 07:03

Ik had het even zwaar, het was heel rustig van 2-5 ongeveer. Net toen ik echt bijna in slaap was gevallen kwam er een alarm binnen (en dat is een vrij harde ringtone zeg maar) dus dat hielp wel met wakker worden :') nu onderweg naar huis

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 08:47

Was zeker een rotplek.. Maar het ziet er gelukkig netjes uit. Hechting blijft goed zitten!
Maar heb eindelijk een beetje bijgeslapen nu :')

@Sherivey
Welkom! :D
En gelijk beterschap..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 12:40

theadora99 schreef:
Ik had het even zwaar, het was heel rustig van 2-5 ongeveer. Net toen ik echt bijna in slaap was gevallen kwam er een alarm binnen (en dat is een vrij harde ringtone zeg maar) dus dat hielp wel met wakker worden :') nu onderweg naar huis

Oei, dan ben je wel direct wakker idd :=

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 19:20

Sherivey schreef:
theadora99 schreef:

Oei, dan ben je wel direct wakker idd :=

Gelukkig was het vrij snel opgelost, maar toch even opschrikken om 5 uur altijd :') ik heb het altijd liever wat drukker, niet extreem druk maar gewoon dat je een beetje bezig kan blijven.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 22:02

Ja snap ik hoor. Mijn nachtdiensten zijn extreem rustig en vind dat best lastig.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 23:11

Nou hier 1/6, was al even heel blij met mijn rooster deze maand van maximaal 5 achter elkaar en deze reeks maar 2, maar door ziekte iets omgegooid en nu 6 nachten.

Ben benieuwd hoe me dat bevalt op deze locatie, aangezien hier de nachten echt wel drukker zijn. De rest van mijn agenda maar even wat afspraken verzet zodat ik dit weekend overdag niet helemaal vol heb staan :o

@Theodora99: get dat is dan altijd naar even wakker worden, opschrikken van een bel.

@Sherivey: Die extreem rustige nachten had ik op de vorige locatie ook, nu loopt het lekker door op elkaar gelukkig, dan vliegt de nacht eigenlijk wel fijn voorbij.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 06:30

6/6
Nog half uurtje :D

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 07:09

Lekker, hier nog 5 minuten.
Dan 2/6

Was een drukke nacht, vanaf 02:00u. Net toen ik dacht : oh ik kan relaxen, ging het los

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 09:31

Cheytjuh schreef:
Lekker, hier nog 5 minuten.
Dan 2/6

Was een drukke nacht, vanaf 02:00u. Net toen ik dacht : oh ik kan relaxen, ging het los

Zoiets mag je ook nooit denken. Dan vraag je erom :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-26 02:58

Hello hello,

Was ik weer, wel gewoon om het weekend nachten gehad. Op ziek zijn begin januari na.
Maar was dit topic beetje uit het oog verloren.

Hier nacht 1/3.
Wij hebben ook erg rustige nachten. Maar ik ben net begonnen met een nieuwe opleiding. Dus daar kan ik in de nachtdiensten nu mooi mee bezig wat ook weer wat meer vulling en zingeving geeft in de nachtdienst dus wel blij mee.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-26 03:17

Ik meld me ook weer, nacht 1/5. Hier iets drukker, het carnaval geweld is losgebarsten dus betekent dat ook voor ons aardig wat meer ritjes. Het heeft wel iets, zo werken met carnaval :))

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-26 03:29

Oh daar kan ik wel inkomen lonniejj dat dat drukker is!

Ik heb net ook al zitten knutselen om een pamflet te maken om aan ons hek te hangen bij de parkeerplaats. Dat er niet geparkeerd mag worden door carnaval gangers XD. Maar wel met een beetje humor natuurlijk.
tijdens de plaatselijke optocht is onze parkeerplaats nog wel eens populair. Maar wel fijn om zelf ook de auto nog kwijt te kunnen :P.

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 04:31

6/7, en een vreselijk drukke nacht! Heel de tijd bezig geweest, hopelijk blijft het nu even stil

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 04:47

Ik help je hopen Britt!

@Lonniej : Ook succes vannacht! Ik heb zelf niks met carnaval maar ik snap dat er dan ook bijzondere nachten zich kunnen voordoen ;)

@Eloya: Ja een opleiding vind ik zelf ook altijd wel fijn om mee bezig te zijn in de nacht. Waar ben je aan begonnen?

Hier 4/6, de nacht begon rustig en begint nu wat drukker weer te worden. Loopt lekker door zo.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 06:11

Dat vind ik dus juist zo leuk, het feest zelf kan me gestolen worden. Maar het rit-aanbod is vaak wel wat minder doorsnee :j en vaak is de sfeer wel gezellig. Hoewel ik gister toch wel (gerichte) agressie te pakken had van een van de feestvierders -O-

Had je pamflet ook zin tegen de wildparkeerders, eloya? En ik ben ook wel benieuwd welke studie je doet!

Britt, oh balen dat het zo druk is, aan de andere kant gaat de nacht dan wel lekker vlot voorbij!

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 23:41

5/6 , de nacht begint in een fijne flow :j

Denk wel dat 5 nachten achter elkaar op deze locatie wel de max gaat zijn, ik doe er nu 6 wegens ziekte, maar merk dat ik vandaag al best wel gesloopt ben lichamelijk en dan gecombineerd met weinig slaap. Dat is dan op deze locatie geen 6 nachten vol te houden zegmaar.

Verder echt een fijn rooster, maar dan weet ik in ieder geval dat bij ziekte, 5 echt de max is .

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-26 23:45

Agressie is nooit fijn lonniej!

Ik heb niks van de collega's gehoord over wildparkeerder, geen bericht goed bericht dan maar :D.
Vond hem wel leuk geworden (wel met hulp van chatgpt :P, maar input kwam wel van onszelf)

Afbeelding

Wat fijn dat je nieuwe locatie bevalt cheytjuh!
Maakt idd wel echt verschil drukke of rustige locatie hoe 5 of meer nachten aanvoelen.

Ik ben begonnen met de post-HBO opleiding zorg professional met ervaringsdeskundigheid bij Windesheim Zwolle.
Hier ga ik leren hoe ik mijn ervaringskennis op verscheidene gebieden waaronder autisme op een professionele wijze kan inzetten binnen mijn werk in de ggz. duurt 9 maanden en is door de korte duur wel aanpoten. Dus ben blij dat ik veel in de nachtdiensten kan doen.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 01:19

Ik ben weer 2 nachten van de partij *\o/*

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 05:09

Maandag kwam ik uit 4 nachten, hierna is de ellende weer begonnen. Kan 's nachts met geen mogelijkheid doorslapen. Als ik nachtdienst heb slaap ik zo ongeveer van 9-12 en 18-21. En nu word ik ook steevast na 3 uurtjes slapen wakker (vannacht van 23-2 geslapen). En kom daarna pas weer na uren of niet in slaap.
Vandaag zal ik helemaal niet meer slapen, want moet over een uur naar m'n dagdienst. -O-
Iemand tips? Dit had ik vroeger dus helemaal niet. Misschien moet ik toch kortere reeksen gaan doen...

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 09:21

Helderder schreef:
Maandag kwam ik uit 4 nachten, hierna is de ellende weer begonnen. Kan 's nachts met geen mogelijkheid doorslapen. Als ik nachtdienst heb slaap ik zo ongeveer van 9-12 en 18-21. En nu word ik ook steevast na 3 uurtjes slapen wakker (vannacht van 23-2 geslapen). En kom daarna pas weer na uren of niet in slaap.
Vandaag zal ik helemaal niet meer slapen, want moet over een uur naar m'n dagdienst. -O-
Iemand tips? Dit had ik vroeger dus helemaal niet. Misschien moet ik toch kortere reeksen gaan doen...

Hier heb ik zelf totaal geen last van, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is.

Ik ga altijd na mijn laatste nacht uit een lange reek (5/6) niet slapen, en trek de hele dag door. Dan 23:00u mn nest in en dan ben ik wel zo moe dat ik heerlijk doorslaap tot 08:00u de ochtend erna :j (en dus weer gereset) Maar goed, dat werkt voor mij en moet je ook maar kunnen zegmaar.

Van collega's die hetzelfde probleem als jou hebben weet ik ook dat die kortere reeksen zijn gaan draaien.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 01:28

Laatste nachtje alweer em dan pas volgende maand