Over de helft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
nu onderweg naar huis Sherivey schreef:theadora99 schreef:Ik had het even zwaar, het was heel rustig van 2-5 ongeveer. Net toen ik echt bijna in slaap was gevallen kwam er een alarm binnen (en dat is een vrij harde ringtone zeg maar) dus dat hielp wel met wakker wordennu onderweg naar huis
Oei, dan ben je wel direct wakker idd
ik heb het altijd liever wat drukker, niet extreem druk maar gewoon dat je een beetje bezig kan blijven.
.
en vaak is de sfeer wel gezellig. Hoewel ik gister toch wel (gerichte) agressie te pakken had van een van de feestvierders

.
, maar input kwam wel van onszelf)

Helderder schreef:Maandag kwam ik uit 4 nachten, hierna is de ellende weer begonnen. Kan 's nachts met geen mogelijkheid doorslapen. Als ik nachtdienst heb slaap ik zo ongeveer van 9-12 en 18-21. En nu word ik ook steevast na 3 uurtjes slapen wakker (vannacht van 23-2 geslapen). En kom daarna pas weer na uren of niet in slaap.
Vandaag zal ik helemaal niet meer slapen, want moet over een uur naar m'n dagdienst.
Iemand tips? Dit had ik vroeger dus helemaal niet. Misschien moet ik toch kortere reeksen gaan doen...
(en dus weer gereset) Maar goed, dat werkt voor mij en moet je ook maar kunnen zegmaar.