Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
daantjuhhh schreef:Hallo.
Ik vroeg mij af welke dashcam jullie gebruiken en of je er tevreden over bent?
Ik heb net een nieuwe auto aangeschaft en zou hier graag een dashcam in plaatsen.
Ik wil er eentje die ook goed beeld heeft in het donker en die ook zelf automatisch opneemt als er bijvoorbeeld op de parkeerplaats er iemand tegen aan rijdt.
Voor en achterzijde.
En ook niet onbelangrijk, simpel.
Ik ben niet zo ontzettend handig.

xSCWx schreef:Ik volg even mee want ik denk ook na over een dashcam in mijn nieuwe auto. Eentje die achter de achteruitkijkspiegel bevestigd, maar waar laat je het snoer dan netjes weggewerkt.
Volgens mij is het inderdaad zo als je de camera ook wil laten opnemen tijdens het parkeren, het aangesloten moet worden door een monteur op de accu.
Nico12 schreef:daantjuhhh schreef:Hallo.
Ik vroeg mij af welke dashcam jullie gebruiken en of je er tevreden over bent?
Ik heb net een nieuwe auto aangeschaft en zou hier graag een dashcam in plaatsen.
Ik wil er eentje die ook goed beeld heeft in het donker en die ook zelf automatisch opneemt als er bijvoorbeeld op de parkeerplaats er iemand tegen aan rijdt.
Voor en achterzijde.
En ook niet onbelangrijk, simpel.
Ik ben niet zo ontzettend handig.
Viofo A 129, heb er 1 voor en achter. Er bestaat ook duo, combi.
Aansluiten alleen voor handige omdat je extra speciale kabel moet aansluiten/ bestellen voor al jou wensen. Deze extra kabel beschermd tevens de accu omdat de accu leeg raakt bij geparkeerde auto en beweging opname.
Bij de aankoop auto dit toe te voegen want naderhand red je echt niet met een paar honderd euro.
Door de garage laten doen zou voor de gehele set op 600 euro uitkomen, dus heb hem lekker provisorisch zelf in de auto gehangen. Alleen de kabels van achter niet netjes weggewerkt.