Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Gnome schreef:We hebben hier een nieuwe manier gevonden die voor nu voor iedereen werkt. Mijn man slaapt nu samen met hem en hij slaapt echt als een zonnetje. Ik lig lekker zo ver mogelijk weg in het logeerbed, ook als een zonnetje.
Daardoor weer lekker fanatiek aan het sporten. Echt een stuk blijer
Goed nieuws! Fijn hoor! Britta31 schreef:Ik hoop dat het over een tijd nog helpt. Maar ja, voor nu is het prima en dan weer afbouwen.
fijn dat jij ook akkoord bent en het voor nu prima vindt. Maar waarom afbouwen?
Gnome schreef:We hebben hier een nieuwe manier gevonden die voor nu voor iedereen werkt. Mijn man slaapt nu samen met hem en hij slaapt echt als een zonnetje. Ik lig lekker zo ver mogelijk weg in het logeerbed, ook als een zonnetje.
verootjoo schreef:Wat fijn!
Blijkbaar heeft ie het nodig. Heerlijk dat het nu doorbroken is. Hopelijk veel goede nachten.Britta31 schreef:Ik hoop dat het over een tijd nog helpt. Maar ja, voor nu is het prima en dan weer afbouwen.
fijn dat jij ook akkoord bent en het voor nu prima vindt. Maar waarom afbouwen?
Never change awinningsleeping team
Moet TS toch lekker zelf weten of en wanneer ze dit wil afbouwen en voor hoelang het prima is
Dit is dus de reden dat veel mensen hun mond houden over nachtelijk drama, want je moet het natuurlijk wel doen zoals het heueueueueurrrrt
Azmay schreef:Gnome schreef:We hebben hier een nieuwe manier gevonden die voor nu voor iedereen werkt. Mijn man slaapt nu samen met hem en hij slaapt echt als een zonnetje. Ik lig lekker zo ver mogelijk weg in het logeerbed, ook als een zonnetje.
Fijn!
Hier is de fase voor nu voorbij lijkt het. Afgelopen week nog maar 1 keer nachtelijk schreeuwen gehad![]()
En dat terwijl we verhuisd zijn en ze naar een nieuwe (veel fijnere) opvang gaat. Veel prikkels te verwerken dus maar blijkbaar had ze meer last van de groeispurt.
Gnome schreef:Britta31 schreef:Ik hoop dat het over een tijd nog helpt. Maar ja, voor nu is het prima en dan weer afbouwen.
Als ie tot z'n 18e zo wil slapen, prima. We hebben 2 200x200 bedden dus niemand is zielig als we zo lange tijd moeten slapen. Hij komt er vanzelf wel mee als ie alleen wil tukken.
Gnome schreef:Ik zag het trouwens niet als een verkeerde opmerking omdat ik eerder volgens mij ook heb aangegeven dat ik m weer in z'n eigen bed probeerde te krijgen. Vind het wel een goede opmerking over dat het zo hoort.. zet me wel aan het denken want waarom moet ik m eigenlijk perse naar z'n eigen kamer hebben als dit ook werkt? Even een eye-opener ook voor mezelf.
Galja schreef:Afgelopen nacht ook drama hier.
Baby sliep al snel maar de oudste bleef tijdrekken. Viel uiteindelijk in slaap. Baby wakker, erg onrustig tot aan huilen aan toe, niks voor hem.
Baby in slaap, grote broer weer wakker. Moest ik naast gaan liggen ( manlief was de honden uitlaten)
Terwijl ik daar lag en zelf in slaap was gesukkeld werd baby weer ontroostbaar wakker. Dus weer naar de andere kamer![]()
Nou grote broer net zolang wakker tot m’n man er weer naast gekropen was. Baby nog maar een fles en viel toen ook tevreden in slaap. Om 06.30u was het hele spul alweer wakker terwijl grote broer theoretisch kon uitslapen vanmorgen ( iets wat hij sowieso nooit doet) dus die is vervelend omdat hij moe is![]()
Dat baby gisteravond moeilijk sliep ís verklaart… z’n eerste tandje is door.
Komende nacht weer een herkansing….