Mooi geschilderd Marleen, mooie stijl.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, wanneer is ie klaar?En tevreden over de kandelaar?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ben benieuwd naar het eindresultaat, wanneer is ie klaar?
De kleuren worden nog donkerder, door glazuren. Over 2 weken is hij klaar, dan kan hij opgehaald worden.

kun je dat zuipen? Nee, laat dat maar.. Ben tot de conclusie gekomen dat ik echt max 2 glazen alcohol meer aan kan en dat ik anders moet accepteren dat ik niet tot nauwelijks slaap. Dat moest ik eergisteren natuurlijk weer eens uitproberen. Vannacht gelukkig wel als een roosje geslapen. 

ik denk dat ik mezelf ook trakteer op een massage vrijdag mits de salon plek heeft, mijn nek zit vast. Zo een Chinees dametjes van 1m50 hoog die je even goed dubbel vouwt is dan precies wat ik nodig heb.

Neonlight schreef:Ze laten aan deze tafel wel alle partijen toe, want hier is dat wettelijk geregeld. En anders krijgen ze sowieso niet wat ze willen. In Ierland is de wet echter anders, en ASML Nederland staat daar de vakbond dus niet toe. Dat ging over iets anders dat de vakbond van Ierland aan tafel wilde met ASML. Maar omdat ASML een internationaal bedrijf is moeten ze zich wel aan de OESO richtlijnen houden.