Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Froukje schreef:Na 2 uur vergaderen hebben ze toch maar besloten vandaag geen post te bezorgen in het noorden.
Kijken hoeveel er weer wat van gaan vinden dat ze geen post of pakketje krijgen vandaag.

Moska schreef:Froukje schreef:Na 2 uur vergaderen hebben ze toch maar besloten vandaag geen post te bezorgen in het noorden.
Kijken hoeveel er weer wat van gaan vinden dat ze geen post of pakketje krijgen vandaag.
Mag toch hopen dat mensen daar niks van vinden. Dit is overmacht. Ik zou zelf niets verwachten vandaag, de postbode hoeft zijn lijf en leden niet te riskeren voor mijn post.
En ronduit belachelijk dat de werkgever niet eerder gecommuniceerd heeft. Zeer onprofessioneel en zeker geen respect richting de werknemers.
en helaas nergens fysiek te koop in de regio. Drie dagen gezocht, naar winkels gegaan maar nee. Moest online besteld worden. En nu dit.
Chatbot nergens meer te vinden op ipad. Nu met de telefoon van iemand anders in de wacht, ik zou een mens kunnen spreken maar ik sta nu al ruim 20 minuten in de wacht.
Eh nou nee dan slapen we gewoon. Zoiets gebeurd toch niet spontaan lijkt me. alsof we een pakje met electronica van een flinke waarde buiten ergens laten neerleggen.
Meteen na die aanvraag is het anders gesorteerd en naar een verkeerde regio gebracht.
Het is nu dus ergens maar geen idee waar. Ze hopen het vandaag nog in de goede regio te krijgen en te bezorgen.
tot zover kopen bij een nederlandse thuiszorg organisatie. Het komt hoe dan ook uit china