Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:ruitje schreef:Ik meld me ook. Een 4 jarige en een w jarige.
Ik roep heel hard dat elk kind een probleem tegen komt in zijn leven. Die van mij hebben een slaapprobleem dus krijgen daarom nooit een drugsprobleem.
Dat zou oneerlijk zijn
Bij die 4 jarige ligt het vast aan het geboortejaar
ruitje schreef:Ik meld me ook. Een 4 jarige en een w jarige.
Ik roep heel hard dat elk kind een probleem tegen komt in zijn leven. Die van mij hebben een slaapprobleem dus krijgen daarom nooit een drugsprobleem.
Dat zou oneerlijk zijn
Mijn 2 jarige heeft weer een nieuw level gevonden van : ik wil huidcontact.
ruitje schreef:Ik heb het gejynxt door mij hier aan te melden.Mijn 2 jarige heeft weer een nieuw level gevonden van : ik wil huidcontact.
We liggen rug aan rug en nu heeft ze haar benen in mijn pyjamabroek gewurmt.
Lekker slapen met 2 voeten op je reet
En hier bij peutertje ook altijd die voeten in mijn pyjamabroek gefrommeld... beetje apart maar als je maar moe genoeg bent dan interesseert het je geen snars, als tie maar slaapt.
cinniz123 schreef:Herkenbaar nummer 1 sliep met een paar weken door en nummer 2 deed ons besluiten dat het goed was wat een hel die nachten.
Alleen besloot nummer 3 dat een spiraal geen anticonceptie was dus uiteindelijk ruim 8 jaar dramatisch nachten gehad.
Beide sliepen zo onrustig dat ze zichzelf in de weg zaten.
Wat ik heel goed merk ze zijn inmiddels ouder dat de 2 nachtbrakers ook veel drukker in in hun hoofd zijn en snel afgeleid
Uiteindelijk overleef je het wel maar ik weet wel waar die grijze haren vandaan komen
Alja schreef:Hoe “ vervelend “ het ook allemaal is mijn moederhart stroomt ook over als m’n zoontje al in mijn bed en als ik erbij schuif dat hij dan in z’n slaap mompelt slaap lekker mama en smorgens bij het wakker worden zegt mama knuffel?
Over een paar jaar willen ze dat echt niet meer
Alja schreef:Hoe “ vervelend “ het ook allemaal is mijn moederhart stroomt ook over als m’n zoontje al in mijn bed en als ik erbij schuif dat hij dan in z’n slaap mompelt slaap lekker mama en smorgens bij het wakker worden zegt mama knuffel?
Over een paar jaar willen ze dat echt niet meer
.
Kikka schreef:Ik kom hier om je een hart onder de riem te steken: het is lood- en loodzwaar om zo lang te moeten functioneren op zo weinig slaap. Mijn jongste heeft 3,5 jaar niet geslapen en als ik foto's terugzie uit die tijd, zie ik een soort zombie. Ik weet nog hoe ik het op een gegeven moment ook bleef uitstellen om naar bed te gaan, bang voor wat de nacht me zou brengen, ondanks dat ik omviel van de slaap. Ik zeg altijd: slaap ontzeggen is niet voor niets een martelmethode
Tips geven vind ik lastig, want wat voor de een werkt doet voor de ander niks. En soms werkt iets tijdelijk wel, maar daarna niet meer. Na een paar jaar ben je ook zo wanhopig dat je alles wil proberen om maar een beetje slaap te krijgen. Mijn belangrijkste tip: wees mild voor jezelf.
Sterkte en take care!
Gnome schreef:Bedankt weer voor alle tips en ervaringen.
Hier gisteravond de keuze gemaakt om m weer in bed te nemen met de bedranden. Zo heb ik hier geen voeten in m'n reet![]()
Voor 10 uur zat ie al twee keer rechtop maar daarna hebben we tot kwart voor 7 geslapen. Heerlijk! Was ik ook echt aan toe. Hij is ook heel vrolijk wakker geworden. Heeft nog geen seconde z'n klep gehouden![]()
Ontlasting is goed trouwens. Hij is ook zindelijk sinds een maandje.