Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 01:48

Chickyy schreef:
Dat had hij gewoon meteen moeten zeggen.. niet eerst een 2e date plannen, dan welnietwelniet ghosten en dan met zo'n l*lsmoes komen

Tja sommige mensen vinden het makkelijker om de ander te laten afhaken ofzo.

Hier laatst ook iemand, best leuk contact gehad, wat afgesproken want wilde wel weten wie het was (niet perse voor een relatie ofzo) maar een uur voordat ik zou vertrekken bleek ze "opeens" een andere afspraak te hebben. Prima dan spreken we wat anders af nou dat was moeilijk maar voor kerst ging het wel lukken. Vervolgens ook "te druk" om me te antwoorden 5 dagen lang, krijg ik een bericht met sorry heb het druk met werk en slaap slecht (dan kan je toch antwoorden lijkt mij) en daarna weer een week radiostilte dus toen ben ik maar afgehaakt en de dag erna heeft ze me overal geblokkeerd :+

Zeg dan idd gewoon dat je geen zin meer hebt ofzo dan is het iig duidelijk.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 13:01

Chickyy schreef:
Dat had hij gewoon meteen moeten zeggen.. niet eerst een 2e date plannen, dan welnietwelniet ghosten en dan met zo'n l*lsmoes komen

Na ja ik snap het wel ergens, afwijzing kunnen sommige mensen heel slecht tegen en dan heb je ook gedoe :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 13:30

Fly_high schreef:
Chickyy schreef:

Na ja ik snap het wel ergens, afwijzing kunnen sommige mensen heel slecht tegen en dan heb je ook gedoe :')

Linksom of rechtsom is het nieuws vaak niet leuk maar zo op z'n beloop laten is ook niet zo tof.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 13:36

palousa_boy schreef:
Chickyy schreef:

Tja sommige mensen vinden het makkelijker om de ander te laten afhaken ofzo.

Hier laatst ook iemand, best leuk contact gehad, wat afgesproken want wilde wel weten wie het was (niet perse voor een relatie ofzo) maar een uur voordat ik zou vertrekken bleek ze "opeens" een andere afspraak te hebben. Prima dan spreken we wat anders af nou dat was moeilijk maar voor kerst ging het wel lukken. Vervolgens ook "te druk" om me te antwoorden 5 dagen lang, krijg ik een bericht met sorry heb het druk met werk en slaap slecht (dan kan je toch antwoorden lijkt mij) en daarna weer een week radiostilte dus toen ben ik maar afgehaakt en de dag erna heeft ze me overal geblokkeerd :+

Zeg dan idd gewoon dat je geen zin meer hebt ofzo dan is het iig duidelijk.

Het is inderdaad niet leuk en handig als iemand zo communiceert. Maar het concept dat mensen gewoon niet zo happig zijn op reageren kent wel degelijk een oorzaak:
Why is instant messaging not instant? Understanding users’ negative use behavior of instant messaging software - ScienceDirect https://share.google/DYKh3IFSZV2F4BRqF

Het wordt steeds meer onderzocht en vaak ervaren deze mensen veel sociale druk om te antwoorden waardoor ze ontwijkend gedrag gaan vertonen. Iedereen gaat anders hiermee om, het hoeft niet direct iemand te diskwalificeren.
Hoe iemand met de feedback omgaat als je dit aangeeft, lijkt me dan wel weer relevant.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 15:23

Wafel schreef:
Peelie schreef:
Oh nee. Tenzij hij er zelf over begint, maar als de date nog njet helemaal afgetimmerd is qua tijd, plaats, enz. Dan heb je geen date :n

Enne. Wafel, genoeg paardenvrouwen die precies het zelfde willen.

Kan je die ff doorsturen naar mij ?
Ik vind ze niet...

Ja oke soms... maar dan bezet...

In dit topique is iedefeen nog vrijgezel :') grapje

palousa_boy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 15:46

Het zal vast ook wel afhangen van wat je precies zoekt. Zoek je echt direct een serieuze relatie of zoek je iemand om gewoon een paar avonden mee te kletsen bij wijze van spreken. Die eerste zal meer druk voelen dan de tweede.

Ikzelf hoef niet perse snel een relatie nadat ik belogen en bedrogen ben :+
Maar de avonden alleen duren soms wel erg lang dus dan heb ik liever een beetje contact met iemand, ookal ken ik ze niet }:0

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 15:56

Daar heb je ons toch voor Palousa? :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 16:23

Suzanne F. schreef:
Daar heb je ons toch voor Palousa? :D

Nu wel :+ tot gisteren nog niet :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 22:37

Waar bokt al niet goed voor is. :+ . Begint het nieuwe boer zoekt vrouw seizoen ook niet binnenkort weer?

Zonder dollen: supernaar voor je Jeffrey. Hopelijk ben je nog niet alle vertrouwen kwijt en heb je binnenkort weer een maatje. Knappe man met paarden, in het prachtige Frankrijk... zou zo moeten lukken toch?

Herfstblad: klinkt als een verstandige keuze. Zou vast niet leuk zijn geworden.

Voor mezelf heb ik dit weekend besloten dat ik het over een andere boeg wil gooien. Ik ben helemaal voor vrijheid-blijheid en ik ben best tevreden met mijn scharrel-opties. Wel lusten, geen lasten. Alleen afspreken als we beiden zin hebben, inclusief prima gesprekken. Beste van beide werelden.
Maar ik merk dat ik het ook wel fijn zou vinden om voor iemand de nummer 1 te zijn, ipv alleen de booty-call. En dat iemand anders ook mijn nummer 1 wordt (na mezelf uiteraard :P). En dus wat meer relatie-achtig. Geen idee of ik daar echt geschikt voor ben, want ik hou van mijn eigen leven en vrijheid, maar goed... dat gaan we zien.
Dus. De andere boeg.
Geen scharrels meer.
Alleen nog daten voor "serieus" en pas een horizontale pas de deux doen na date 5 ofzo.
Ben benieuwd of dat bij me gaat passen.

Na hoeveel dates duiken jullie eigenlijk de koffer in? In de categorie serieuze dates dan. Bij een ONS is het een ander verhaal natuurlijk

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 01:31

Tja, soms lopen dingen anders dan je graag zou willen maar ook na zoiets gaat het leven door zeggen ze. We zijn inmiddels een paar maanden verder en ik merk wel dat ik links of rechts echt wel een klap gehad heb van het hele gebeuren. Mensen blind vertrouwen gaat voorlopig niet gebeuren zullen we maar zeggen.

Wat horizontaal dansen betreft kan ik je nog niet helpen, ik ben al even uit het daten :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 07:26

Ik heb geen vaste afspraak bij vast daten wanneer het moment is. Ligt ook een beetje aan de manier waarop je elkaar leert kennen en hoe het loopt. Ik vind het ook wel een belangrijk onderdeel wat moet klikken. Zou niet 10 dates willen wachten en daar lang aam verspillen als ik de chemie of connectie niet heb op dat vlak. Maar enkele dates wachten zou prima zijn. Vorige keer is dat mislukt maar voelde prima. De keer ervoor met serieus daten wel een paar keer afgesproken toen. Maar ik zou bij zoiets het wel leuk vinden om iets te doen buitenshuis de eerste dates waardoor je misschien minder makkelijk in die positie komt. Maar vind ik evenals alleen voor een vaste scharrel. Ook van daaruit hoeft het niet altijd meteen te gebeuren. Wandel dan ook eerst ofzo want wil idd ook wat connectie eromheen.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 09:17

Jemig wat een verhaal PB, kan me goed voorstellen dat je vertrouwen een flinke deuk heeft opgelopen!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 11:07

flooooo schreef:
Jemig wat een verhaal PB, kan me goed voorstellen dat je vertrouwen een flinke deuk heeft opgelopen!

Tja het is zoals het is en daar moet ik het maar mee doen :+

Nu rustig opzoek naar iemand anders om mn leven mee te delen :o

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 12:52

Citaat:
Na hoeveel dates duiken jullie eigenlijk de koffer in? In de categorie serieuze dates dan. Bij een ONS is het een ander verhaal natuurlijk

Ik heb ooit een theorie gelezen dat je rode vlaggen minder makkelijk kan zien na seks, door hormonen. En dat klinkt enigszinds logisch.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-26 12:56

Het is maar net hoe het loopt. Mn laatste date was wel extreem, na 6x elkaar gezien te hebben deed hij nog steeds geen moeite. Achteraf weet ik nu wel een soort waarom. Maar meestal is het denk ik date 2-3? Beetje afhankelijk hoe je afspreekt, hoe het voelt en hoe het loopt.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 10:36

Van de week gedate met een hele leuk gast waarmee het goed klikte. De dealbreaker is alleen hij wilt kinderen , ik niet. Eerlijk in geweest en besloten niet verder te daten.
Ik vindt het stiekem nog best een uitdaging om iemand zonder kinderwens tegen te komen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 11:00

anvt_xx schreef:
Van de week gedate met een hele leuk gast waarmee het goed klikte. De dealbreaker is alleen hij wilt kinderen , ik niet. Eerlijk in geweest en besloten niet verder te daten.
Ik vindt het stiekem nog best een uitdaging om iemand zonder kinderwens tegen te komen.

Zelfs op mijn leeftijd een gedoe. Mannen willen allemaal nog kids.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 11:07

Zonnetje81 schreef:
anvt_xx schreef:

Zelfs op mijn leeftijd een gedoe. Mannen willen allemaal nog kids.

Voor mij is het dan weer dat ik 3 kinderen wel genoeg vind en blijkbaar kom ik alleen maar vrouwen tegen die al kinderen hebben :+ hoef er niks bij

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 11:14

Oh lastig lijkt me dat idd, zal ff wel steeds meer komen op deze leeftijd. (Ik bedoel, op je 20e ben je er nog niet zo mee bezig ws, terwijl je op je dertigste of ouder wel weet of je ze nog graag wil of echt niet).

Mijn vriend was ook heel duidelijk altijd dat hij nooit kinderen van zichzelf wilde. En eigelijk ook geen partner mèt kinderen..
Tja, ik heb er vier, maar wij begonnen toch anders. Mijn jongste heeft hij dan wel meer mee te maken maar die 2 zijn gek op elkaar. Dus win/win.

@Ant_xx: goed dat je meteen duidelijk bent geweest en niet pas na een derde of vierde date.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:04

Ik wordt 31 en nooit geen kinder wens gehad. Kinderen van een ander vindt ik op zich geen probleem .

Ik denk dat er toch een verschil zit tussen kinderen willen of al hebben. Of een partner tegen komen met kinderen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:52

Ik ken er ook nog die willen daten met iemand zonder kinderen. En ik zie ze nu op tinder ook voorbijkomen. Hoewel ik geen kinderen heb....maar mannen tegenkom die in hun profiel hebben staan alleen te willen daten zonder kids swipe ik toch weg. Kort door de bocht maar ik vind het iets over je persoonlijkheid zeggen, of wat je nog allemaal wil in het leven? Zoals REIZEN en altijd maar vrijheid blijheid maar zo steek ik niet in elkaar. Het leven is niet alleen een feestje en dat je alles kan doen wat jezelf uitkomt. Dus die gaan mooi naar links.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:57

Zonnetje81 schreef:
Ik ken er ook nog die willen daten met iemand zonder kinderen. En ik zie ze nu op tinder ook voorbijkomen. Hoewel ik geen kinderen heb....maar mannen tegenkom die in hun profiel hebben staan alleen te willen daten zonder kids swipe ik toch weg. Kort door de bocht maar ik vind het iets over je persoonlijkheid zeggen, of wat je nog allemaal wil in het leven? Zoals REIZEN en altijd maar vrijheid blijheid maar zo steek ik niet in elkaar. Het leven is niet alleen een feestje en dat je alles kan doen wat jezelf uitkomt. Dus die gaan mooi naar links.

Maar dat kan dus ook betekenen dat ze zoals ik al kinderen hebben en er geen kinderen bij willen :+
Opzich ben ik ook niet echt tegen iemand die al kinderen heeft maar dan 1 ofzo }:0 geen 4 want 7 is gewoon niet handig

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 14:58

palousa_boy schreef:
Zonnetje81 schreef:

Maar dat kan dus ook betekenen dat ze zoals ik al kinderen hebben en er geen kinderen bij willen :+
Opzich ben ik ook niet echt tegen iemand die al kinderen heeft maar dan 1 ofzo }:0 geen 4 want 7 is gewoon niet handig

Nee ik bedoel iemand die geen kids heeft en geen kids van de ander tolereert.

Edit:
Bij jou zoals bij mijn honden. Ik heb meerdere honden, ik hoef er geen meer bij :') :') :') zeker geen onopgevoede grote ongecastreerde reuen alla vechthond bij mijn teckel teefjes :+ :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 15:01

Ah ja dan is dat alweer anders. Wat dat betreft heb je bij mij geen keuze, ik heb al kinderen en die gaan er van mij ook niet meer komen :+ dat weet ik 99% zeker :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 15:03

palousa_boy schreef:
Ah ja dan is dat alweer anders. Wat dat betreft heb je bij mij geen keuze, ik heb al kinderen en die gaan er van mij ook niet meer komen :+ dat weet ik 99% zeker :+

Ik mag hopen dan 100% met een ingreep 8-)

Ik wil eigenlijk wel selecteren op gesteriliseerde mannen :') vond ik behoorlijk handig en rustgevend :+