Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:24

Cowboy55 schreef:
_San87_ schreef:

LEGO heeft aardig verzamelwaarde.

Ja, ongeopend in de originele verpakking. Na 30+ jaar.

Ja, dus?

Naast dat er ook genoeg mensen zijn die graag bouwen, afbreken en dan of houden of weer doorverkopen. Of bouwen en neerzetten. Zijn er ook genoeg die ongeopend verzamelen.

Ik las dat gediscontinueerde sets gemiddeld 8,8% per jaar in waarde stijgen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 18:49

Hele business inderdaad, lego. Ik vind de bloemen wel leuk :D

UO: actiescènes in films maken de film nooit leuker om naar te kijken. Van mij mogen ze er altijd uit. En dan bedoel ik van die gevechten, rare sprongen etc etc.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 05:51

Sheran schreef:

UO: actiescènes in films maken de film nooit leuker om naar te kijken. Van mij mogen ze er altijd uit. En dan bedoel ik van die gevechten, rare sprongen etc etc.

Vooral de 'good guy versus 10 bad guys'
Hoezo wachten die bad guys altijd netjes op hun beurt, zodat de good guy ze met fancy bewegingen kan vloeren?
Spring er met zn tienen op en de good guy is toast :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 08:00

Mijn man heeft ook Lego, vooral van de Star Wars en Icons serie.
Hij bouwt ze wel op, dus laat ze niet in de verpakking zitten.
Ik vind het prima! Ieder z'n hobby!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 08:14

Sheran schreef:

ik heb dat vnl met bloot/sex scenes, dat voegt bijnanooit iets toe.. maar dat zal wel voor de romanlezers (m/v) zijn ofzo..

Dan liever nog een slechte actie scene :')
Of eigenlijk dan een goeie actiescene (die zijn er wel :j )

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 09:45

Wat vind je dan bijziendheid en goede actiescene en wat maakt hem goed?
Ik vind bijvoorbeeld Lord of the Rings, The Two Towers ook veel te veel actiescènes, van mij mocht zelfs de Battle of Helm's Deep ingekort worden tot 1 minuut :')

Bloot stoort me niet maar de meeste romantische lijnen mogen er van mij ook al uit :))

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 10:13

Ik weet niet precies wat je met bijziendheid bedoelt :')
Ik vertaal m even als "wat vind je dan bijvoorbeeld een goede actiescene..."

Ik vind de Guy Ritchie actiescenes meestal wel goed,of die van Taylor Sheridan in Siccaro. De openingsscene van de laatste TopGun film (valt dat onder actie? Weet ik eigenlijk niet :') ) Oh en de laatste Mission Impossible (de rest was soms een beetje flimsy maar goed)

Gevechtscenes die kloppen (er kloppen er inderdaad veel niet, mensen die netjes op hun beurt wachten inderdaad, of halve chockeholds, of overduidelijk misslaan :+ ) maar die in de laatste RoadHouse film gingen wel (de rest van de film moet je gewoon zien als humor :D ) American Primeval had meen ik wat betere actie/schietscenes (uit mn hoofd).. dat soort dingen :j

Ik ben niet heel goed qua geheugen.. En ik vind best veel films gewoon slecht, het lijkt wel of de nieuwere filmmakers het gewoon niet zo heel goed kunnen, of ik snap ze gewoon niet :D

bloot stoort me an sich niet, maar onnodige sex vind ik suf (kijk eens wat wij durven laten zien - vibes // of dat ik me dan afvraag of beide partijen er wel oke mee waren, dat kijkt toch weer anders :+ )

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 10:27

Autocorrect sorry, haha!
Dank voor je uitleg :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 12:08

Sheran schreef:
Ik vind bijvoorbeeld Lord of the Rings, The Two Towers ook veel te veel actiescènes, van mij mocht zelfs de Battle of Helm's Deep ingekort worden tot 1 minuut :')

Say what. Op 1 minuut krijg je de totale wanhoop toch niet gecapteerd. Het moedig volharden tegen beter weten in, de angst, de realiteit onder ogen zien. En dan: at dawn, look to the east. De hoop, de bevrijding, het licht dat de duisternis overwint. Op 60 seconden? Nee. :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 13:05

Gini schreef:
Sheran schreef:

Say what. Op 1 minuut krijg je de totale wanhoop toch niet gecapteerd. Het moedig volharden tegen beter weten in, de angst, de realiteit onder ogen zien. En dan: at dawn, look to the east. De hoop, de bevrijding, het licht dat de duisternis overwint. Op 60 seconden? Nee. :D

Dat komt bij mij in actiescènes überhaupt niet over. Al duurden ze twee uur. Ik zie de wanhoop niet, alleen een hoop lawaai, geflitst, te snel wisselende beelden. Vechten maakt gewoon niks los bij mij :)) Ben ben moment nerveus over de afloop of bang voor het lot van de hoofdpersonen.
At dawn, look to the east is wel een mooie. Zou bij mij nog sterker overkomen in een veel rustigere setting.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 13:25

Gini schreef:
Sheran schreef:

De last of the Mohecans in één scene _/-\o_

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 13:28

John Wick had denk ik ook in 1 film kunnen zijn :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 13:53

Gini schreef:
Sheran schreef:

:D
Het had wel ietsje korter gemogen naar mijn mening. Maar inderdaad je hebt gelijk.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 16:24

Nou. Ik zette eens de film IT aan, in de hoop mijzelf wat af te leiden van een stomme privésituatie. Ik hoopte dat mijn hartslag wat omhoog zou gaan en dat het op momenten toch wel zo eng/spannend was dat ik even zou worden afgeleid.

Nou.

Wát een saaie film zeg :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 17:55

Ik was even in de wat met ET en dacht 'ja maat wat had je dan verwacht?'. Maar ik was mis qua film :))

IT nog nooit gezien.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 17:58

Hahaha! ET heb ik ook wel gezien ja, ooit. Maar ik bedoel de horrorfilm met de clown!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 18:47

IT vind ik ook niks aan, al van kinds af (de originele heb ik op 10 jarige leeftijd of zo gezien, ben op de bank in slaap gevallen, zo saai dat ik het vond)
Die tweede IT is ook al zo een ramp. Begrijp niet wat mensen er eng aan vinden.

Maar mensen zullen ook niet begrijpen dat ik de Saw films niet wil kijken, haha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 23:44

Gelukkig, dan ben ik niet de enige! En ik vind clowns nog wel naar/eng normaal gesproken. Ik denk dat ik normale clowns enger vind dan IT. :')

Saw ken ik niet!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 15:10

Sheran schreef:
Gelukkig, dan ben ik niet de enige! En ik vind clowns nog wel naar/eng normaal gesproken. Ik denk dat ik normale clowns enger vind dan IT. :')

Saw ken ik niet!

Het enige was ik leuk vind van saw is de scary movie parodie met dr Phill :')