Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Hondeneigenaren die hun hond 'uitlaten', terwijl ze alleen maar op hun telefoon bezig zijn. Dier is blij dat het eindelijk aandacht krijgt na een hele dag alleen thuis zitten, is de aandacht er nog steeds niet...
MarlindeRooz schreef:Zit weer iemand z’n schijtkat te schijten op het veld voor m’n huis. Als ik daar een hondje uit laat en het niet opruim kan ik 150 euro dokken. Maar een kat kan gewoon schijten.
(Ik heb geen hekel aan katten. Maar wel aan kromme regels.
Shenavallie schreef:Hondeneigenaren die hun hond 'uitlaten', terwijl ze alleen maar op hun telefoon bezig zijn. Dier is blij dat het eindelijk aandacht krijgt na een hele dag alleen thuis zitten, is de aandacht er nog steeds niet...
noviceh schreef:Shenavallie schreef:Voor de hond maakt het niets uit hoor, die denkt niet zoals mensen.Hondeneigenaren die hun hond 'uitlaten', terwijl ze alleen maar op hun telefoon bezig zijn. Dier is blij dat het eindelijk aandacht krijgt na een hele dag alleen thuis zitten, is de aandacht er nog steeds niet...
black_kelpie schreef:Shenavallie schreef:Hondeneigenaren die hun hond 'uitlaten', terwijl ze alleen maar op hun telefoon bezig zijn. Dier is blij dat het eindelijk aandacht krijgt na een hele dag alleen thuis zitten, is de aandacht er nog steeds niet...
Ik vind het vooral stom dat eigenaren die dit doen totaal niet op hun omgeving en wat hun hond doet letten.