Succes allen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christiene schreef:Ik heb zwart aan en wissel al kleding ook dit soort dagen. Ik heb zelf kleding mee als we al wat actief doen.in zon oude auto een speurtocht zonder airco... Dan kleed ik me op de wc om erna. deed mijn zus ook trouwens die had ook al wat mee .
Berdien schreef:Nee hoor, zeker niet de enige. Vooral in ondergoed![]()
Hier ook heel wat shirts nat gezweet de afgelopen dagen. Als het goed is koelt het vanaf 3 uur af hierWaait ook een stuk meer.
Eik schreef:Nee ik bel vanmiddag even het bedrijf wat ik ook al eerder heb laten komen voor mierenoverlast en al voor een wespennest 3 jaar geleden in mn ventilatie.
Echt hoor ik ben vervloekt ofzo...
Anyways, ik smelt denk ik nog eerder dan dat ik gestoken word want ik zit gewoon lekker binnen met de horren voor de ramen en deur.
Ik ben gelukkig niet heel bang voor wespen en ook niet allergisch.
Little_Gift schreef:Eik schreef:Nee ik bel vanmiddag even het bedrijf wat ik ook al eerder heb laten komen voor mierenoverlast en al voor een wespennest 3 jaar geleden in mn ventilatie.
Echt hoor ik ben vervloekt ofzo...
Anyways, ik smelt denk ik nog eerder dan dat ik gestoken word want ik zit gewoon lekker binnen met de horren voor de ramen en deur.
Ik ben gelukkig niet heel bang voor wespen en ook niet allergisch.
Waarom laat je ze dan niet gewoon zitten? Eens het seizoen over is, verdwijnen ze vanzelf.
Nienke_20 schreef:Christiene schreef:Ik heb zwart aan en wissel al kleding ook dit soort dagen. Ik heb zelf kleding mee als we al wat actief doen.in zon oude auto een speurtocht zonder airco... Dan kleed ik me op de wc om erna. deed mijn zus ook trouwens die had ook al wat mee .
Ja wissel ook vaak van kleding. Let vaak wel op wat ik aan doe maar in al mij kleding zie je het wel.. bij jou niet dan? Heb vaak bij zwarte kleding dat je het gewoon ziet als het nat is en als het dan opdroogt er van die witte zout lijnen komen. Ben ik hier de enige in?