Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Dankjewel voor alle tips! Ik ga mezelf daar eens vanmiddag in verdiepen. Zijn er hier ervaringen met krullen kappers omgeving Goeree-Overflakkee, Zeeland, begin Zuid-Holand, begin Brabant?
Kidde schreef:Ik ga mee met de tip van de krullenkapper. Verder zou ik ook aanraden of je haar alleen te borstelen als het natuurlijk is en dus niet meer als het al droog is. Maar misschien deed je dat al hoor. Je borstelt de krullen/golven er anders uit en dan krijg je inderdaad pluis.
Misschien iets verder weg in Rotterdam: https://mixtbaby.com/# Maar deze kapper geeft altijd ook veel tips voor de styling van je haar
Wintu schreef:Waarom is een krullenkapper zo duur. Ik heb eens zitten kijken, maar ik vind een knipbeurt van 140 euro toch wel erg veel geld, de goedkoopste die ik kan vinden is 90.
Morrie schreef:Wintu schreef:Waarom is een krullenkapper zo duur. Ik heb eens zitten kijken, maar ik vind een knipbeurt van 140 euro toch wel erg veel geld, de goedkoopste die ik kan vinden is 90.
omdat een knipbeurt ongeveer 3 x zo lang duurt als een gewone knipbeurt en er speciale produkten gebruikt worden, maar, geloof het of niet, het is meer dan de moeite waard. Bij een goede krullenkapper hoef je maar 2 x per jaar zo'n dure behandeling en tussentijds de normale prijs.