In de app is heel logisch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:Ik krijg de code van de automaat wel altijd gewoon in de app.
Je moet dan enkel erop klikken, dan krijg je een ander bericht met daarin de pincode
Sabbientje schreef:Het post NL pakket automaat......
De pincode daarvoor sturen ze naar je mail, deze staat dus niet in je ap.
Waarom in hemelsnaam...
Als je het pakket in je app ziet staan, hoe makkelijk zou het zijn om daar (net als bij DHL) gewoon de ophaalcode neer te zetten.
Nu moest ik dus 3 dagen wachten tot mijn pakket doorgestuurd werd naar een ophaalpunt... Want ik had het pakket zelf niet besteld en de mail waar de pincode naar toe gestuurd werd was een Noreply mail van myparcel.
karuna schreef:Het pakje is er, in het eerst aangegeven blok. Maar een andere bezorger dan normaal. Bel gaat, ik loop meteen naar de deur en ik zie de bus al wegrijden. Misschien 10 seconden of zo het deuntje van de bel was net gestopt toen ik de deur al opende. En een pakje op de stoep achtergelaten in de brandende zon. Een eind van de deurbel af ook nog.
Snap ik dit nog?dus pakje op de stoep, doorrennen naar de deurbel 8 meter verderop en voor ik bij de deur ben terugrennen en in de bus al kunnen wegrijden in pakweg 10 seconden? Ik vind dat best een prestatie.
Maar niet zo als het hoort
kiki1976 schreef:Hier nu al verschillende keren dat er in de post.nl app staat dat er post onderweg is maar gewoon niet bezorgd wordt.
Krijg bv op vrijdagochtend melding, kan ook zien welke. Maar mag dan blij zijn dat het dinsdag/woensdag bezorgd wordt. Als het dan uiteindelijk bezorgd us veranderd de datum naar de dag dat het bezorgd is.
Dit is nu al enkele weken zo.
En is gewoon de vaste bezorger welke wel gewoon haar route loopt/fietst
amigamia schreef:kiki1976 schreef:Hier nu al verschillende keren dat er in de post.nl app staat dat er post onderweg is maar gewoon niet bezorgd wordt.
Krijg bv op vrijdagochtend melding, kan ook zien welke. Maar mag dan blij zijn dat het dinsdag/woensdag bezorgd wordt. Als het dan uiteindelijk bezorgd us veranderd de datum naar de dag dat het bezorgd is.
Dit is nu al enkele weken zo.
En is gewoon de vaste bezorger welke wel gewoon haar route loopt/fietst
Ik werk voor postnl . Meestal als dit gebeurt dan wordt de loop waar jouw adres in ligt niet gelopen dat kan verschillende redenen hebben .
Ziek of niemand die die loop kan doen omdat de vaste bezorger ineens een andere loop moet lopen . En dan wordt die post doorgeschoven naar de volgende dag .
Dat is uiteraard heel vervelend dat dit dan gebeurt , de bezorgers kunnen hier niks aan doen . Dit probleem wordt veroorzaakt door de planner omdat hij niet voldoende bezorgers heeft om alles weg te lopen .