Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:36

Sychess schreef:
Vandaag de elpeespeler van mijn vader een mooi plekje gegeven en de eerste prachtige klanken gehoord.. lach en een traan.

Snap dat dat dubbel is :(:)

Ik vraag me af wanneer de storm die al 20 jaar woedt in mijn hoofd eens gaat liggen |( |o

Sychess

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 11:55

Wat bedoel precies je met storm? Voel je een onrust?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 14:20

Gesolliciteerd voor m'n droombaan en net afgewezen. appelflap, janken dit. M'n onderbuik gevoel heeft er nog nooit zo naast gezeten ..

Zou emigreren naar Afrika (stuk minder ver-van-mn-bed show dan voor de meeste hier) en echt gaaf werk doen, oprecht m'n ultieme lifegoal. Dood eng wel maar ergens ook precies wat ik nodig heb. En zo'n vacature is ook zeer uniek. Niet dat ik nu via een ander bedrijf of zo kan gaan kijken.
Was een "close call" met de andere kanidaat, ergens fijn maar eigenlijk poedersuiker want ja kies mij dan.

Vanaf begin af aan al zo'n sterk gevoel dat dit hem gewoon zou worden. Eerste sollicitatie was halverwege Juni en al die tijd spookt het elke dag door je hoofd dus je gaat ook gewoon dromen, ookal probeerde ik dat tegen te houden.

Nu vooral de klap dat ik in m'n poedersuiker leven blijf hangen, waar ik nooit in verder ga komen. Ik ga hier in m'n uppie nooit uit huis kunnen, al het werk wat ik leuk vond kan ik niet meer dus poedersuiker kantoorbaantjes it is. Blijven hangen in vriendschappen waar je eigenlijk vanaf wil. Etc etc.
Oh ik ben echt kapot. Ik dacht écht dat ik binnen was

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 14:49

Knuffel, Nyaleti.. Dan komt het dubbel zo hard binnen wanneer je er net naast grijpt :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 15:13

Nyaleti schreef:
Gesolliciteerd voor m'n droombaan en net afgewezen. appelflap, janken dit. M'n onderbuik gevoel heeft er nog nooit zo naast gezeten ..

Zou emigreren naar Afrika (stuk minder ver-van-mn-bed show dan voor de meeste hier) en echt gaaf werk doen, oprecht m'n ultieme lifegoal. Dood eng wel maar ergens ook precies wat ik nodig heb. En zo'n vacature is ook zeer uniek. Niet dat ik nu via een ander bedrijf of zo kan gaan kijken.
Was een "close call" met de andere kanidaat, ergens fijn maar eigenlijk poedersuiker want ja kies mij dan.

Vanaf begin af aan al zo'n sterk gevoel dat dit hem gewoon zou worden. Eerste sollicitatie was halverwege Juni en al die tijd spookt het elke dag door je hoofd dus je gaat ook gewoon dromen, ookal probeerde ik dat tegen te houden.

Nu vooral de klap dat ik in m'n poedersuiker leven blijf hangen, waar ik nooit in verder ga komen. Ik ga hier in m'n uppie nooit uit huis kunnen, al het werk wat ik leuk vond kan ik niet meer dus poedersuiker kantoorbaantjes it is. Blijven hangen in vriendschappen waar je eigenlijk vanaf wil. Etc etc.

:(:) Wat ontzettend poedersuiker dat je het niet geworden bent. :\ Mag ik vragen wat voor werk het was? Of hou je dat liever voor jezelf?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:01

Nyaleti schreef:

Wat enorm frustrerend voor je. Deels herkenbaar ook... Dat doet enorm zeer.
In ieder geval een vriendelijk bedankje sturen en in contact blijven....Nog een hele kleine kans dat de gekozen kandidaat zich alsnog terugtrekt.
Sterkte :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:08

Het was ook gewoon zo gezellig met de teamleden. Met 2 van de 3 in iedergeval echt een klik waar ik zo vriendinnen mee zou kunnen worden.
Bellatrix heb ik PB gedaan, iets te herkenbaar over welk bedrijf het gaat en wil niet dat het ooit omhoog komt dmv zoektermen oid.

Ze belde gelukkig wel, geen snelle mail ofzo. Maar juist door de manier waarop, belafspraak in plannen ipv "ik bel morgen wel" dacht ik nog extra van oké het wordt een lang gesprek want ik ben het geworden dus meteen terzake etc.

Laatste wat je aanhaalt Senna, is ook een beetje het probleem. De andere 2 dames waren eigenlijk ook 2e keus. Twee keer heeft de 1e keuze af moeten zeggen. Dus we grapte al, laat mij maar 2e keuze zijn dan komt het wel goed ;) nouja, wie weet.
Maar betekent ook dat ik het nu niet los kan laten totdat ik weet dat die andere persoon echt daar is en getekent heeft en dat is pas in Januari waarschijnlijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:09

Misschien gaat dát dus niet door en kan je het alsnog worden?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:11

Allemaal even duimen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:13

Ik hoop het :o hoewel er dan wel iets serieus aan de hand is bij de persoon die nu gekozen is dus zo wil ik ook weer niet denken.
Hoop vooral dat ik het wel kan loslaten en niet tot Januari zo blijf dagdromen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:35

Dat hoop ik ook, het zal voorlopig wel moeilijk zijn maar er moet gewoon wat tijd overheen gaan :(:)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:39

Dat er al twee kandidaten zijn afgehaakt maakt ook wel nieuwsgierig. Zeker als het zo'n unieke baan is.
Maar goed, voor nu is het enorm balen voor jou.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 19:52

Het is ook wel een wijze les om er niet vanuit te gaan dat je de baan hebt tot ze dit letterlijk bevestigen en je getekend hebt :(:)
Ik duim voor je dat er toch een wonder gebeurd!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 20:05

Cayenne schreef:
Het is ook wel een wijze les om er niet vanuit te gaan dat je de baan hebt tot ze dit letterlijk bevestigen en je getekend hebt :(:)
Ik duim voor je dat er toch een wonder gebeurd!

Nee dat doe ik ook niet. Maar als je al 2 maanden bezig bent een sollicitatie voor je droombaan wat je leven compleet gaat veranderen, dan ga je gewoon zitten dagdromen. Ook om over alle struggles en nadelen na te denken en af te wegen.
+ Ja, zij hebben mij ook gewoon het gevoel gegeven door bepaalde uitspraken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 20:12

Ik snap wel dat je baalt, je hebt je er zo op verheugd en ingesteld.

Mijn oudje heeft EOTRH en al zijn tanden moeten getrokken. Weet het nu een week, blijft kl.ote. |(

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 20:23

Nyaleti: Ik snap je hoor! Je krijgt toch onbedoeld een soort verwachtingspatroon.

Marleen_88: Wat ontzettend rot! Kan hij zich wel redden qua eten met slobber etc?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 20:28

Zijn kiezen blijven zitten, dus als het goed is kan hij zelfs weer hooi eten. Maar dat is aankijken en de genezing afwachten.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 21:30

Ik baal gewoon even verschrikkelijk van mijn leven.
Er gebeuren gewoon zoveel dingen in mijn leven waar ik geen grip op heb, waar ik wel super verdrietig van wordt, waardoor ik mij ook weer eens super eenzaam voel en ook gewoon niet zie hoe ik dat op de korte termijn kan oplossen. (Het lukt mij op de lange termijn al niet eens)
Ik probeer altijd overal nog iets positiefs in te zien, maar toch denk ik ook wel, wanneer houd de ellende nou eens op. Ik heb genoeg gehad, ga een ander lastig vallen.
(Even voor de duidelijkheid, ik zou mijzelf nooit wat aandoen, maar ik ben echt gewoon even klaar met alle ellende, er lijkt gewoon geen einde aan te komen)

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 21:33

Sterkte Wyoming ! :(:)

Zelf ook wat gedoe, wat stress oplevert, zo onredelijk etc.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 21:35

wyoming schreef:
Er gebeuren gewoon zoveel dingen in mijn leven waar ik geen grip op heb, waar ik wel super verdrietig van wordt, waardoor ik mij ook weer eens super eenzaam voel en ook gewoon niet zie hoe ik dat op de korte termijn kan oplossen. (Het lukt mij op de lange termijn al niet eens)
Ik probeer altijd overal nog iets positiefs in te zien, maar toch denk ik ook wel, wanneer houd de ellende nou eens op. Ik heb genoeg gehad, ga een ander lastig vallen.
(Even voor de duidelijkheid, ik zou mijzelf nooit wat aandoen, maar ik ben echt gewoon even klaar met alle ellende, er lijkt gewoon geen einde aan te komen)

Dit klinkt alsof je je heel ellendig voelt. :(:) :*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 21:36

Wat sneu voor je Wyoming. Dikke knuf voor jou.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 22:11

wyoming schreef:

Ach wat verdrietig en wat duurt het al lang….
Volgens mij hebben wij in een zwangerschapstopic samen gezeten en toen was het leven al niet makkelijk voor je en dat topic was echt al jaren terug….
Veel sterkte

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:04

Fortitude schreef:
Dankjulliewel <3
Ik heb Sertraline meegekregen en moet de oxazepam nog even blijven slikken omdat dat niet meteen werkt. Maar ik moet zeggen dat ik me gisteren eigenlijk echt heel goed voelde, ben met de hond op training geweest en heb daar echt van genoten. Dat soort dingen vond ik voorheen vooral eng, dus ik geniet echt, ondanks de bijwerkingen :D ik heb ook een afspraak bij de praktijkondersteuner over 2 weken :j

Pff. Dit plaatste ik een tijd geleden, oktoker 2024 geloof ik. Waar ik nu sta? Nog steeds thuis. En wat ben ik toch een leugenaar, want het ging toen helemaal niet goed, ik genoot helemaal niet.

Ik ben een praktijkondersteuner, 2 psychologen, 2 psychiaters + regiebehandelaar verder. Verschillende medicaties en doseringen verder.

Niemand snapt wat er aan de hand is, niemand weet wat ze met me aan moeten.

Volgende maand start eindelijk het diagnostiek traject.

Maar eerlijk? Ik ben zo klaar. Zo moe. Ik geloof gewoon niet meer dat het beter wordt dan dit.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 22:26

Ik mis een beetje toekomstperspectief. Ik ben 28 jaar. Woon thuis en al jaren single. Ik heb een tijdelijk contract en het ziet er naar uit dat ik mogelijk niet eens kan blijven volgend jaar.

En ik zie even niet in hoe dit beter moet gaan worden. Ik zit echt even vast.

Vroeger had ik mijn leven heel anders voorgesteld op deze leeftijd...

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 05:38

Fortitude , ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe het met je gaat .

Weet verder niet wat te schrijven of om tips te geven maar wil je wel heel veel kracht , moed en alles wat je maar kunt gebruiken toewensen.

Dikke virtuele knuffel en mocht je van je af willen schrijven; de pb staat open .