Ik weet niet of er behalve Mer nog iemand meeleest maar dat is prima.
Atari heeft vandaag in de regen een rondje in de trailer gereden. Hij liep er braaf in en vond het prima dat Nikki naast hem kwam staan. We zijn naar de buren gereden (5km) en daar op de oprit omgedraaid. Thuis Atari eruit, rondje gewandeld en hij liep zo weer de trailer op. Volgende keer gaan we ergens wandelen/longeren en een stapje verder. Nikki was blij dat ze uit eindelijk ook uit de trailer mocht.

Dit was op de oprit Noah had daarna zn gordel aan.
Komende week vol met afspraken dus druk. Dinsdag een afspraak in het ziekenhuis voor een pre op met de verpleegkundige. Waarschijnlijk is het niet nodig om ook the anesthesist te zien. Ik ga wel vragen of als er een cancelation is of ik dan eerder mag komen.
Woensdag een pedicure nadat Noah naar de ergo therapeut is geweest voor zn school readiness program. Dat vind hij super leuk want er zijn nog 4 jongens in zn groep. Hij rent iedere week naar binnen. Ik ga meestal een koffie halen en dan kletsen met andere ouders. Ik mag binnen om te kijken en ik krijg een verslag in de mail maar er word gevraagd om zonder ouders te gaan want op school zijn we er straks ook niet bij. Nu maakt het voor Noah weinig uit hij gaat graag genoeg naar preschool en in de bus zonder mij.
En dan donderdag terug naar de dokter voor uitslag bloed en overleg.
Ik sta op het rooster om volgend weekend in het verzorgings te huis een morning short te doeb dat is een dienst van 8-12 omdat er in het weekend geen kok of schoonmaker is. Dan is er een extra verzorgende voor die uren. Dat ga ik nog even overleggen met de manager. Gelukkig denken ze wel mee om alleen de morning short aan te bieden.
Edit ik zit nog eens naar de fotos te kijken en de trailer moet denk ik ook maar eens gewassen worden. Ml maar even lief aankijken volgend weekend.