Waar koop je tegenwoordig een vrolijk gekleurde autohoes? Ik heb destijds bij een automaterialen handel vrolijke stoelhoezen voor mijn bus gekocht, geel zwart met bijtjes erop . Alleen dat bedrijf is niet meer. En het enige wat ik lijk te vinden aan niet saai zwart of grijs is bij temu, aliexpress, amazon en meer ver over de grens winkels.
Bestaan er ergens nog zaken die vrolijk gekleurde hoezen verkopen in nederland? Twee voorstoelen en een deelbare achterbank
Jet
Geplaatst: 13-08-25 17:25
De mijne hebben geen vrolijke kleuren, maar ik heb ze hier vandaan: https://www.automatten.nl/autostoelhoezen/ . Je kan het merk en type auto aanklikken en dan zie je wat ze daarvoor hebben.
troi
Geplaatst: 13-08-25 17:39
Ik lees mee!
Hoezen in regenboog kleuren, of zoiets, lijkt me geweldig
In het verleden zoiets gehad maar dat schoof steeds. Bloedje irritant!
Helaas op vorige link vooral zwart, zeker geen regenboog / bloemen of andere vrolijke combinaties
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-25 18:10
Klopt alleen maar saai zwart saai grijs, saai zwart met een minimale kleur. Of van die pluis hoezen of voor een stoel en niks voor de achterbank.
Ik heb wel gevonden dat mijn busstickers nog steeds te koop zijn maar nu de hoezen nog
Alvaron
Geplaatst: 13-08-25 18:19
Google op autostoelhoes kleur en dan kijken bij Afbeeldingen. Dan zie ik veel kleurrijke hoezen. Wel bijna allemaal van Temu…
Ah die link was nog wat geweest. Maar met wat zoekwerk kwam ik deze tegen
Ik heb toevallig nog een paar ongebruikte matten liggen in deels dezelfde kleur. Deze hoezen zijn als het goed is morgen bij het pakketpunt. Nog een redelijke prijs. Ik had ze graag iets goedkoper gehad. Maar ik bedacht me dat ik dit merk al eens eerder heb gehad. Blijven goed in model en behoorlijk lang netjes ook.
Bij winparts ook echt de enige fellere kleur die ze hebben