Fitzroy schreef:Lastig idd, Spaansepony. Succes met de overwegingen.
Bielsje, dat is schrikken.
Ik heb werkelijk waar een prachtig appartement bezichtigd. Uitzicht fantastisch, prachtige nieuwe keuken en badkamer, maar … niet mijn smaak.
Ik weet dat uitzicht misschien wel onbetaalbaar is, maar ik ga dan eigenlijk ook betalen voor een nieuwe keuken en badkamer die niet mijn smaak zijn. Ik denk dat er ook fors overboden gaat worden.
Dus ook hier lastige overwegingen.
Dat is dus de reden dat ik in mijn huidige huis vrijwel geen grote dingen meer wil doen, al jaren ondertussen
Zo zonde dat een koper ervoor betaald en het waarschijnlijk/misschien niet hun stijl is. Wij kijken ook nooit bij woningen die af zijn
Maar, als het verder álles heeft, is het dan geen optie om bv de keukenfrontjes te vervangen/wrappen/spuiten? De keuken zou voor mij het grootste struikelblok zijn, als in die zie je de hele dag, maar kan misschien relatief "goedkoop" gerenoveerd worden?
@Spaansepony, is het verkoop bij inschrijving? Als dat zo is zou ik wel een bod durven doen, je zit dan waarschijnlijk nog in de bedenktijd als je de andere bezichtiging hebt?