Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 06:54

Gisteren wasmachien te koop gezet, 50 euro vaste prijs, vind ik laag genoeg voor een prima werkende machine. Erbij gezet dat die wel gebruikt was en een vaste lage prijs. kwamen 2 arabische broers en een meisje, probeerden nog af te dingen, nog 2 stukken van een programma laten draaien zodat ze zowel pompen centrifugeren als water toevoer konden zien en wilde hij nog garantie. Hij zou naar zijn broer in Duitsland gaan en dan door naar zijn moeder. ik heb gezegd binnen een week mag die terugkomen erna niet meer.
Kom op, koop dan een nieuwe!
hij heeft het wel meegenomen maar ik ben benieuwd.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 08:59

Binnen een week terugkomen vind ik nog heel keurig van je, voor 50 euro...

en die volwassen vent die als baby behandeld wilde worden, die had ik 20 jaar geleden al toen ik oppaste. Te goor.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 10:41

Oh die hadden meteen weer mogen omkeren van mij.

Wat nou als jij straks een minder goed of niet werkende terug krijgt?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 10:45

oh nee, echt niet dat ze een week garantie hadden gekregen.
Je hebt hem werkend laten zien. Daarmee is is het klaar.
Voor garantie ga je naar een winkel.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 10:55

Ik heb dus last van verkopers die niet echt opschieten met de deal, moet lang wachten op reactie of betaalverzoeken jammer. Wel afgelopen dagen barefoot beugels gekocht en werden meteen ingepakt etc. fijn :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 12:03

Vanochtend een bod op een ikea platsa/samstad. Ik ga binnen enkele minuten akkoord en stuur een berichtje. Trekken ze gewoon het bod weer in. Lekker handig.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 20:06

Lynn_Nikita schreef:
Gisteren wasmachien te koop gezet, 50 euro vaste prijs, vind ik laag genoeg voor een prima werkende machine. Erbij gezet dat die wel gebruikt was en een vaste lage prijs. kwamen 2 arabische broers en een meisje, probeerden nog af te dingen, nog 2 stukken van een programma laten draaien zodat ze zowel pompen centrifugeren als water toevoer konden zien en wilde hij nog garantie. Hij zou naar zijn broer in Duitsland gaan en dan door naar zijn moeder. ik heb gezegd binnen een week mag die terugkomen erna niet meer.
Kom op, koop dan een nieuwe!
hij heeft het wel meegenomen maar ik ben benieuwd.

Ik heb recentelijk een droger gekocht bij een tweedehands bedrijf met een jaar garantie, 350,-. Ding is zo'n 5 jaar oud met een jaar garantie. Ik denk dat je heel erg coulant bent geweest! Voor dit soort eisen hoor je eigenlijk gewoon bij een bedrijf te zijn.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 20:08

Marocje schreef:
Die moet een dominatrix benaderen, geen jong meisje..

Precies dit, wat een triest verhaal zeg... Je kan je afvragen of deze persoon de 'beste intenties' (en een heldere geest) had of niet, hoe dan ook, echt vervelend voor de dochter (al is het hopelijk een goed leermoment geweest?) en hopelijk weet de persoon in kwestie dit links of rechtsom op een correcte wijze te verwerken...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 20:15

Wekenlang mijn hindernissen op mp.

En ineens, verkocht!! Super fijn!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 07:59

Pfff bij mij schiet het niet op met verkopen.

Heb een koelkast, heggenschaar, hobbel/kermispaard, ikea kast en nog wat spul te koop staan en dacht dat ik het tovh makkelijker kwijt zou raken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 17:34

ik kreeg net een apje over de wasmachine dat die perfect werkte. Nu de rest van de spullen nog

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:05

ik had een hele snelle verkoop dacht dat ik er weken mee zou blijven staan maar nee. ik had een hele grote eettafel van masief hout te koop (220x110) en aangezien wij een kleinere hebben gekocht moest deze weg. Hij is voor de vraagprijs binnen een week verkocht en opgehaald en netjes betaald via de bank.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 06:26

Is het nu toeval of heeft mp de plaatsnamen bij een profiel verwijderd?
Als iemand op mijn advertentie(s) reageert kijk ik meestal even wie de gebruiker is .
Nu valt mij op dat ik bij de gebruikergegegevens wel jaren actief en sterren zie maar geen plaats meer.
Na een stuk of 15 kan dit toch bijna geen toeval meer zijn.
En maakt niet uit of gebruiker "nieuw" is of al jaren op mp.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 06:30

Nee ik zie nog gewoon plaatsnamen staan.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 19:57

Hier erger ik mij weer groen en geel aan mensen voor een advertentie voor paddock pensioen stalling voor pony's tot maximaal C maat. Het is voor mijn Shetlandertje die hoefbevangen is en ik met nog 2 of 3 samen in de paddock wil hebben die niet veel groter zijn dan haar. Dit heb ik duidelijk in de omschrijving staan, inclusief de prijs. Aangezien het een pensioen plekje is bied ik ook geen faciliteiten aan. Krijg ik alleen maar reacties van mensen die vragen of ze er ook kunnen rijden of met een D pony aan komen met de vraag wat de prijs is. Vanmiddag weer iemand; heb je nog een plekje voor een pony? Dus ik antwoord terug dat dit het geval is. Begint ze over een Fell pony.. Die zijn niet A B of C.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 20:02

Merexa schreef:
Hier erger ik mij weer groen en geel aan mensen voor een advertentie voor paddock pensioen stalling voor pony's tot maximaal C maat. Het is voor mijn Shetlandertje die hoefbevangen is en ik met nog 2 of 3 samen in de paddock wil hebben die niet veel groter zijn dan haar. Dit heb ik duidelijk in de omschrijving staan, inclusief de prijs. Aangezien het een pensioen plekje is bied ik ook geen faciliteiten aan. Krijg ik alleen maar reacties van mensen die vragen of ze er ook kunnen rijden of met een D pony aan komen met de vraag wat de prijs is. Vanmiddag weer iemand; heb je nog een plekje voor een pony? Dus ik antwoord terug dat dit het geval is. Begint ze over een Fell pony.. Die zijn niet A B of C.

Herkenbaar!! Toen wij een plekje vrij hadden had ik verwacht dat we die zo hadden opgevuld, maar niks bleek minder waar.
Ik was op den duur in staat om te zeggen dat mensen een aanbetaling moesten doen als ze hadden toegezegd naar ons te willen verhuizen _O-
Gelukkig kwam toen eindelijk de goede match :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 20:09

Merexa schreef:

Als het een kleintje is wel :o

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 20:11

Ja en ik hoor om mij heen dat ik echt een keurige prijs heb. Toch komt er niemand, haha. Nu staat er al een grotere gepensioneerde E pony en dat is echt een goede match, ook met mijn paard. Die staan lekker in de wei, shetjes in de paddock maar die ene Shet wil ik de wei weer in hebben omdat de New Forrest alleen achter blijft anders als ik mijn paard mee neem.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 20:16

upendo schreef:
Merexa schreef:

Als het een kleintje is wel :o

Dan moet deze wel héél klein zijn, hahaha. Het is mogelijk, ik heb het na gevraagd.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 20:41

Ik heb met iemand contact via wats app en er staat bedrijfsacount. Wat betekend dat, ik heb het op Google opgezocht. Maar ik vraag me af of het nog iets betekend? Ik heb een kitten gereserveerd en toen ik vroeg om een recente foto gaf ze aan ik ben op vakantie. Als ik terug ben maak ik een foto. Ik zou aanstaande maandag de kitten op halen maar ik stuurde haar maandag of ik een dag later kon komen. Ze heeft het nog niet gelezen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 20:57

Bedrijfsaccount is dus iemand die een bedrijf heeft. En daarmee ook apps verstuurd.
Dat is een ander nummer dan privé.

Dus jan jansen is loodgieter.
Privé appt hij onder Jan jansen.
Zijn 2e nummer is dat van zijn bedrijf.
Jan jansen loodgieter bv.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:02

Oke duidelijk.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 21:12

Oke duidelijk.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:29

Merexa schreef:

Fell ponys zijn er gemiddeld in de maat rondom de 135 dat is dus wel degelijk een c pony

lein82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 00:24

Hier een deken gekocht in maat 215. Duidelijke foto's bij de advertentie, zag er prima uit. Toen ik de deken uitpakte, bleek het 205 te zijn.
Ik heb een bericht gestuurd aan de verkoper, maar die snapt er niks van. Er kan geen deken verwisseld zijn, want ze had er maar één van deze >;) . Ik heb gevraagd of ik de deken terug mag sturen, want het is niet de deken die ik gekocht heb. En nu wordt er gewoon niet meer gereageerd.
Echt heel irritant |o